יונתן כהן הוחלף וסירב ללחוץ את ידו של ואן לוון

הכוכב לא היה מרוצה מהחילוף, המאמן ההולנדי התייחס ליכולת: "אני לא מודאג, השבוע העמוס ומזג האוויר השפיע על שחקנים". על סוגיית הרכש: "אם היינו מנצלים את המצבים, לא הייתם שואלים על זה אלא מפרגנים לקבוצה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זה לא היה קל, אבל מכבי תל אביב הצליחה להעפיל הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג אחרי 1:3 על סוטייסקה באצטדיון בלומפילד. אל משחק הגומלין הגורלי הגיעה מחזיקת הגביע במומנטום לא טוב בפתיחת העונה, עם תיקו מאופס במשחק הראשון במונטנגרו ועם הפסד למכבי חיפה באלוף האלופים. בדקה ה-56, אירוע חריג נרשם כאשר יונתן כהן המוחלף סירב ללחוץ את ידו של המאמן פטריק ואן לוון. בסיום המשחק, המאמן ההולנדי נשאל על ניצול המצבים של הצהובים, ההבדלים בין המחציות והצורך ברכש.

דאגה מהיכולת: "אני לא מודאג, חושב שהייתה מחצית ראשונה טובה והיינו צריכים לכבוש יותר. באנו במחצית הראשונה כדי לתקן את ההזדמנויות שהחמצנו, לא שיחקנו כמו במחצית הראשונה אך עדיין הגענו למצבים והיינו צריכים לגמור את המשחק בתחילת המחצית השנייה".

למרות השינויים, הקבוצה הלכה אחורה: "לא הזמנו את השער השני שלהם, אבל היה אפשר לראות שמזה האוויר והשבוע העמוס השפיעו על חלק מהשחקנים. בשביל זה עושים חילופים, כדי להחזיר את לקבוצה אנרגיה וסדר. זה לא עבד כל כך".

הצורך בעוד שחקנים איכותיים: "אם היינו מנצלים את המצבים שלנו במחצית הראשונה לא הייתם אומרים את זה, אלא מפרגנים לקבוצה. צריך להסתכל על עצמנו, לנצל את ההזדמנויות ולהמשיך באותו הקצב והאנרגיה גם במחצית השנייה כדי לכבוש".

פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון | ברני ארדוב

הכירו את ספרטק טרנבה

ספרטק טרנבה עלתה לצמד המשחקים נגד מכבי תל אביב אחרי ניצחון בפנדלים על שפשי הרומנית. בסיבוב הראשון היא התקשתה מאוד מול מוסטה ממלטה, אבל גברה עליה 3:4 בסיכום המשחקים. הקבוצה הסלובקית מציגה חלק אחורי מאוד סולידי ופיזי שבנוי ברובו משחקנים סלובקים וצ'כים, וחלק קדמי מהיר וזריז שמתבסס באופן נרחב על הניגרי המבטיח יוסוף באמידלה (11 שערים בעונה שעברה) ושחקן הכנף מחוף השנהב, יאן מיקאל יאו.

הסלובקים רכשו לפני כמה שבועות את החלוץ הצפון מקדוני מילאן ריסטובסקי מרייקה תמורת כ-300 אלף יורו והחזירו הביתה את הקשר רומן פרוחאזקה, שעזב את קבוצת נעוריו לפני שבע שנים וכעת שב אליה בגיל 32. פרוחאזקה שעבר בשנים האחרונות בלבסקי סופיה, ויקטוריה פלזן וגורניק זאבז'ה, מוסיף אלמנט של מנהיגות וניסיון לסגל בו לא מעט שחקנים צעירים.

שמות מעניינים נוספים בקבוצה הסלובקית: הקשר היווני קיריאקוס סאבידיס והבלם פיליפ טבארדזיק. הצ'כי בן ה-28 נחשב למומחה בעיטות חופשיות ולפנדליסט מחונן וכך כבש בארבע השנים האחרונות 20 שערים בכל המסגרות, כולל שניים השנה במוקדמות הקונפרנס ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי