בן שמעון: "אחרי התיקו נגד קרבאח אף אחד לא שאל על הסגל"

מאמן מ.ס אשדוד בטוח שהקאדר שלו מספיק טוב, למרות ההדחה מאירופה בידי האזרים: "נהיה קבוצה טובה. זה לא היה רחוק מאיתנו, עשינו את המקסימום, אבל דברים הלכו פחות טוב"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד סיימה הערב (חמישי) את דרכה במוקדמות הקונפרנס ליג אחרי 1:0 נגד קרבאח. למרות שחזרה מאזרבייג'ן עם תיקו ונהנתה מתמיכתם של כ-2400 אוהדים באצטדיון הי"א, הקבוצה של רן בן שמעון שוב לא הצליחה למצוא את הרשת ונראה שהיא עדיין מחפשת את עצמה אחרי השינויים שעברה בסגל.

המאמן רן בן שמעון סיכם את ההפסד: "הציפיות שלנו מעצמנו הן הגבוהות ביותר. עשינו את המקסימום, אלה דברים שקורים, תמיד אפשר ליפול למקומות של ניסיון אירופה, של פעם ראשונה… לא מנחם אותי שום דבר. רצינו לנצח את המשחק הזה ועשינו את המקסימום, אבל דברים הלכו פחות טוב".

סגל לא מספיק חזק: "אף אחד לא שאל אותי על הסגל אחרי התיקו שעשינו בקרבאח. נשב בשקט ונחליט אחרי המשחק איפה הקבוצה צריכה חיזוקים. אני מסכים שהיא צריכה את זה, אבל נירגע קצת ויש לנו חודש – לצערי הרב – עד פתיחת הליגה כדי לקבל החלטות".

אולי חסר מנהיג: "אני בודק כל הזמן, מנסים לפתח מנהיגות בתוך הקבוצה. יש לנו שחקנים צעירים, בדרך כלל בתחילת הדרך באירופה קשה להסיק מסקנות. זה לא הכושר של הקבוצה וזו לא הקבוצה שתהיה. המשימה הזאת קצת ברחה לנו מהידיים, זה לא היה רחוק מאיתנו. אני מכיר גם תקופות שמשחקים כאלה היו יכולים להיגמר 3 ו-4, ידענו למצוא את האיזון. יש לנו שחקנים טובים, חבר'ה רציניים שרוצים מאוד להצליח, אני מאמין בהם, שנאחד אותם, נלכד אותם ונאמן אותם עוד יותר – ונהיה קבוצה טובה".

שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים | לירון מולדובן‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי