קיין דורש לעזוב למנצ'סטר סיטי, יובנטוס תצרף חלוץ ברזילאי מסנטוס

הארי קיין | Clive Rose/Getty Images

העברות: חלוץ טוטנהאם יתעקש לקבל שחרור לאלופה על פי "הטלגרף", קאי חורחה בן ה-19 עשוי להצטרף לביאנקונרי עוד השבוע. וגם: וילה סימנה מחליף לגריליש, ראיקוביץ' יישאר בריימס והאם ראמזי יחזור לפרמיירליג?

(גודל טקסט)

שמועות

* ג'ק גריליש צפוי בימים הקרובים לעזוב רשמית את אסטון וילה ולעבור למנצ'סטר סיטי תמורת 100 מיליון ליש"ט, אבל בברמינגהאם לא מסתפקים בלאון ביילי לבדו ובנוסף לג'מקייני שרכישתו מלברקוזן סוכמה תמורת 30 מיליון ליש"ט, גם טוד קנטוול מנוריץ' עשוי להצטרף תמורת 40 מיליון ליש"ט.

* אמנם מנצ'סטר סיטי תתקשה לרכוש גם את הארי קיין לאור סכום העתק שהיא תשקיע ברכישת גריליש, "הטלגרף" פרסם כי הארי קיין לא מעוניין להמשיך בטוטהאם והשבוע ייפגש עם ראשי הקבוצה כדי לסכם על מחיר מוסכם כדי לאפשר את מעברו לקבוצה של פפ גווארדיולה. טוטנהאם דורשת כ-150 מיליון ליש"ט עבורו, סכום שספק אם האלופה תוכל לשלם אם לא תמכור שחקנים.

* כריסטיאן רומרו קרוב מתמיד לטוטנהאם. הבלם הארגנטינאי שמושאל מיובנטוס לאטאלנטה, ביקש להשתחרר לתרנגולים ונראה שעד סוף השבוע תושלם מכירתו תמורת כ-50 מיליון יורו. אטאלנטה הייתה שמחה להשאירו, אך נראה כי לא תוכל להשאירו בכוח כנגד רצונו.

כריסטיאן רומרו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

* האם סאול בדרך לאחד ממועדוני הפאר בפרמיירליג? נציגיו של קשר אתלטיקו מדריד אמורים להגיע היום לאנגליה ולהיפגש עם ראשי ליברפול ומנצ'סטר יונייטד.

* ארון ראמזי בדרך חזרה לפרמיירליג? יובנטוס לא מעוניינת להשאיר את הקשר הוולשי ועל פי "קאלציו מרקטו", וולבס עשויה לפנות לביאנקונרי בניסיון לצרפו.

* קאיו חורחה בן ה-19, חלוץ סנטוס ונבחרת ברזיל הצעירה שחוזהו יסתיים בדצמבר, סיכם את תנאיו ביובנטוס ועשוי להצטרף בימים הקרובים.

* פחות מ-24 שעות אחרי שנחשף כי ליל פנתה לפרדראג ראיקוביץ', אלופת צרפת החליטה לרדת מאקס מכבי תל אביב לאור סירובה ריימס למכור אותו. קבוצתו של ראיקוביץ' גם איימה כי תפנה לפיפ"א לאור פנייה שנעשתה לשוער, שכמובן נמצא תחת חוזה.

יישאר בריימס? ראיקוביץ' | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

* אלקמאר ומונאקו הגיעו לסיכום על העברתו של מיירון בואדו לצרפת, כך דיווח העיתונאי פבריציו רומנו.

* קריסטל פאלאס, קבוצתו החדשה של פטריק ויירה, ממשיכה במסע ההתחמשות והשם החם הוא ריס נלסון, שחקן ארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי