אטאלנטה הסכימה להצעת טוטנהאם על רומרו, הארט חתם בסלטיק

כריסטיאן רומרו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

התרנגולים ירכשו את הבלם תמורת 50 מיליון יורו, נהשוער יחבור לעבדה וביטון. אינטר סירבה להצעת צ'לסי על לוקאקו, ריאל רוצה לצרף את גורצקה בהעברה חופשית. וגם: פאביניו האריך חוזה בליברפול, ג'אקה יישאר בארסנל

(גודל טקסט)

רשמי

* ליברפול ממשיכה לשמור על נכסיה. אחרי הארכת חוזהו של טרנט אלכסנדר ארנולד, כעת זהו הקשר הברזילאי פאביניו שחתם על חוזה חדש עד 2026. הבא בתור צפוי להיות אליסון, שגם הוא על סף הארכת חוזה.

* רכש כפול ומסקרן לסלטיק: הקבוצה של ליאל עבדה וניר ביטון צירפה את שוער טוטנהאם ונבחרת אנגליה בעבר, ג'ו הארט. בנוסף, הקשר האירי של קריסטל פאלאס, ג'יימס מקארת'י, הצטרף אחרי ששיחק ב-12 העונות האחרונות בפרמיירליג במדי וויגאן, אברטון, וכאמור פאלאס.

* רכש מאוד מסקרן לאנדרלכט, קבוצתו של ליאור רפאלוב. הקשר ג'ושוע זירזקה הושאל מבאיירן מינכן ללא אופציית רכישה.

* רכש חדש ליובנטוס: סנטוס הברזילאית הודיעה כי הגיעה לסיכום עם האיטלקים על העברתו של החלוץ בן ה-19, קאיו ז'ורז'ה. אחרי שמילאן חשקה בכישרון הצעיר, יובנטוס ביצעה מחטף וז'ורז'ה יעשה את דרכו לאירופה עכדי להשלים את המעבר. הביאנקונרי ישלמו שלושה מיליון יורו בלבד, זאת לאור העובדה שז'ורז'ה היה אמור לסיים את חוזהו בברזיל בדצמבר, וקבוצתו לא רצה לאבד אותו ללא תמורה. החלוץ כבש 17 שערים ב-84 במדי הקבוצה הבוגרת של סנטוס.

קאיו ז'ורז'ה | Carla Carniel-Pool/Getty Images

* רומא החתימה תמורת 17.5 מיליון יורו את אלדור שומודורוב, חלוצה האוזבקי של גנואה. בן ה-26, שהגיעה בשנה שעברה לאיטליה מרוסטוב, הבקיע בעונת הבכורה שלו בסרייה א' שמונה שערים ב-31 הופעות.

* אחרי שמכרה את החלוץ האוזבקי, גנואה צירפה בהעברה חופשית מטורינו את שוער נבחרת איטליה, סלברטורה סיריגו בן ה-34. שוער פריז סן ז'רמן בעבר, ואלוף אירופה הטרי עם ה"אזורי", מגיע לתחנה חדשה בארץ המגף אחרי ארבע עונות בקבוצתו הקודמת.

* סאות'המפטון רכשה תמורת חמישה מיליון פאונד את המגן הימני הצעיר של צ'לסי, טינו ליברמנטו. האנגלי בן ה-18 השתייך לקבוצת הנוער של הבלוז בעונה שעברה, אך הצליח להיכלל בסגל הקבוצה הבוגרת למשחקי הליגה נגד מנצ'סטר סיטי וארסנל. כעת, עשר שנים לאחר שהגיע כילד לקבוצה הלונדונית, הוא עוזב לתחנה הבאה, בה הוא יקווה לקבל יותר דקות משחק בפרמיירליג.

* ליון מכרה את הקשר הברזילאי, ז'אן לוקאס, למונאקו. לוקאס בן ה-23 הגיע לצרפת לפני שנתיים לפלמנגו, ובחצי השנה האחרונה הוא הושאל לברסט מהליגה הבכירה. כעת, הוא נמכר לקבוצה מהנסיכות תמורת 12 מיליון יורו, 15% הכנסה ממכירה עתידית ומיליון יורו נוספים על בונוסים עתידיים.

* קרסנודאר הרוסית הודיעה על החתמתו של קשר לוקומוטיב מוסקבה ונבחרת פולין, גז'גוז' קריכוביאק. בן ה-31, ששיחק בעברו גם בפריז סן ז'רמן וסביליה, מגיע לתחנה השנייה שלו ברוסיה אחרי שלוש עונות בעיר הבירה.

* חטאפה צירפה בהשאלה לעונה אחת מהואסקה את החלוץ סנדרו ראמירס. חלוץ ברצלונה בעבר הבקיע אשתקד בליגה הספרדית הבכירה חמישה שערים ב-20 הופעות.

* המגן הגנאי גידון מנסה עזב בהשאלה את זלצבורג ועבר לבורדו.

שמועות

* צ'לסי רוצה להחזיר לקבוצה את רומלו לוקאקו, אך טרם הגישו הצעה שמשביעה את רצונם של אינטר, שדורשת מעל 100 מיליון יורו. על פי הדיווחים בממלכה, הכחולים הציעו 85 מיליון פאונד ואת מרקוס אלונסו, אך אלופת איטליה סירבה. הבלוז מכרו את הבלגי לאברטון בשנת 2014 תמורת 28 מיליון פאונד, וכעת שמו הוזכר (כמו גם של ארלינג הולאנד) כמועמד להגיע לסטמפורד ברידג' לאור הרצון של אלופת אירופה להנחית חלוץ בכיר הקיץ. עם זאת, כלל לא נראה שלוקאקו בעצמו רוצה לעזוב את איטליה לאור השיפור העצום שיכולתו מאז שהגיע ב-2019 ממנצ'סטר יונייטד.

* העסקה שתעביר את כריסטיאן רומרו מאטאלנטה לטוטנהאם נסגרה, כפי שטוען פבריציו רומאנו. האיטלקים הסכימו להצעה של הלונדונים, לפיה התרנגולים ישלמו 50 מיליון יורו בנוסף לבונוסים עתידיים בסך חמישה מיליון יורו. מי שצפוי להחליפו בברגמו הוא בלם יובנטוס, מריח דמיראל, שיגיע בהשאלה עם חובת רכישה בסך 35 מיליון יורו.

* האם מקרה דויד אלאבה יחזור על עצמו? בספרד טוענים שריאל מדריד רוצה לצרף בהעברה חופשית בקיץ הבא את קשר באיירן מינכן, לאון גורצקה. כזכור, אלאבה הצטרף לבלאנקוס מהבווארים עם סיום חוזהו בקיץ הנוכחי, ואלופת גרמניה חוששת לאבד שחקן נוסף ללא תמורה. אגב, בדיווח נטען כי גם מנצ'סטר יונייטד מביעה עניין בקשר בן ה-26. למרות שבאיירן טרם הצליחה להגיע לסיכום עם הקשר על חוזה חדש, נשיא המועדון, הרברט היינר, סיפר בגרמניה כי הצדדים "בשיחות טובות".

* נשארים בריאל מדריד, ובניסיונותיה להיפרד מאיסקו. על פי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", הבלאנקוס הורידו את הדרישה שלהם על הקשר מ-25 ל-18 מיליון יורו. יובנטוס ומילאן הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

איסקו | Denis Doyle/Getty Images

* הסאגה בין ברצלונה לאילאיש מוריבה נמשכת: הקשר הצעיר אינו מעוניין להאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ 2022, ונשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, התייחס לסוגייה: "אנחנו לא רוצים שחקנים שגדלו אצלנו ומסרבים להאריך חוזה. הם מקבלים הזדמנויות, אבל מעל הכל יש כאן מועדון".

* למרות שהיה נדמה במשך כל הקיץ שגרניט ג'אקה יעבור מארסנל לרומא, כעת הוא מתקרב לחוזה חדש עד 2025 אצל התותחנים, כך מספר פבריציו רומאנו. קשר אחורי נוסף מהפרמיירליג, נמניה מאטיץ' ממנצ'סטר יונייטד, לא נמצא על הכוונת של ז'וזה מוריניו ולא יתאחד עם מאמנו לשעבר בשדים האדומים ובצ'לסי.

* פדרו רודריגס אינו נמצא בתכניות של ז'וזה מוריניו לקראת העונה הבאה ברומא, ועל פי דיווחים ב"איל רומאניסטה", זניט מתעניינת בשירותיו.

* חברים חדש לדור פרץ? נשיא ונציה, פאולו פוג'י, התראיין ואישר כי הקבוצה מעוניינת במטיאה קלדארה ואמבייה ניאנג: "זה דורש סבלנות, אבל העבודה שלנו נמשכת. שני השחקנים האלה מעניינים אותנו, אבל המשא ומתן לא סגור". קלדארה הושאל בעונה האחרונה ממילאן לאטאלנטה, בעוד ניאנג, שגם כן לבש בעבר את מדי הרוסונרי, שיחק בעונה החולפת בראן הצרפתית.

* בורוסיה דורטמונד הציעה לפנרבחצ'ה 12 מיליון יורו תמורת הבלם ההונגרי, אטיליה סאלאי, כך מדווח ב"סקיי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי