מקורביו של יונתן כהן הגיבו למכבי ת"א, גררו לא המריא לסלובקיה

יונתן כהן חוגג | לירון מולדובן

בסביבת השחקן מצפים מהמועדון לבוא לקראתו ולאפשר לו לעבור לפיזה: "הוא רק רוצה להתקדם ולהגשים חלום. הוא לא חטא ולא פשע". הפנמי סובל ממתיחה בשריר ולא ישחק מול טרנאבה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) לבירת סלובקיה, ברטיסלבה, לקראת המשחק הראשון מתוך שניים נגד ספרטק טרנאבה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג (חמישי, שידור ישיר בספורט3 מ-21:15). מי שלא עלה על הטיסה הוא אדוארדו גררו, שסובל ממתיחה בשריר ובקבוצה לא הצליחו להכשיר אותו בזמן.

גם יונתן כהן, כצפוי, לא המריא עם הקבוצה לאחר שלא הורשה להתאמן אתמול. על רקע חידוש המגעים עם פיזה, מסתמן כי כל עוד המשא ומתן מול האיטלקים יימשך, שחקן הכנף לא יהיה חלק מהקבוצה ולא יתאמן עם חבריו. במועדון לא אהבו את הפוסט שהעלה כהן לחשבון האינסטגרם שלו, בו פתח את ליבו וביקש שהמועדון ישחרר אותו ולא ימנע ממנו להתקדם. במכבי תל אביב היו מעדיפים שהנושא יתנהל בצורה יותר דיסקרטית.

לעומת זאת, בסביבתו של השחקן מצפים מהצהובים לבוא לקראתו: יונתן לא חטא ולא פשע. הוא הרגיש צורך להגיד מה שהוא מרגיש ולא עשה את זה בחוצפה במילים לא יפות. יונתן לא רוצה לפספס את ההזדמנות והוא בסך הכל רוצה להגשים את החלום ולהתקדם".

יונתן כהן
יונתן כהן | ברני ארדוב

על אף הפרסומים באיטליה על כך שהעסקה על סף סגירה, בפועל נראה שהמעבר רחוק מלהיות סגור. נכון לכתיבת שורות אלה, ההצעה האחרונה מפיזה עומדת על סכום של 1.5 מיליון יורו, בנוסף להבטחה לתשלום מענק בגובה 300,000 יורו אם הקבוצה תעלה לליגה הראשונה, ועוד 15% ממכירה עתידית.

מבחינה מקצועית, נדמה שטל בן חיים או אילון אלמוג יתפסו את מקומו של כהן בהרכב הפותח נגד טרנאבה, כאשר יתר ה-11 לא אמור להשתנות בהשוואה למשחק האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי