שרון תמם: "פחות התחברתי לדרך שבה יונתן כהן בחר להגיד את הדברים"

מנכ"לית מכבי ת"א התייחסה לסאגת הכוכב באירוע השקת החנות החדשה בבלומפילד: "מבחינתנו אין סאגה, יש שחקן שהוא שחקן שלנו לעוד שלוש עונות". וגם: הלחץ מצד האוהדים בנוגע לרכש והפייר פליי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בצל הפוסט שפרסם הבוקר (שלישי) יונתן כהן ופתיחת העונה המגומגמת של הקבוצה, מכבי תל אביב חנכה היום את חנות הדגל החדשה שלה מתחת לשער 12 באצטדיון בלומפילד. בחנות הוצגו המדים החדשים של הקבוצה וכן ניתן למצוא בה את כל המוצרים הרשמיים והמרצ'נדייז. שחקני הקבוצה הגיעו בסגל מלא לאירוע, כולל כהן שמחזיק בהצעה מפיזה האיטלקית וביקש לעזוב.

שרון תמם המנכ"לית של המועדון התייחסה לסאגת יונתן כהן ואמרה: "מבחינתנו אין סאגה. יש שחקן שהוא שחקן מכבי תל אביב שחתום לעוד שלוש עונות. כמובן שראינו מה שהוא כתב היום פחות התחברנו לזה ויותר נכון שהשיח יהיה שיח פנימי בינינו לבינו וככה אנחנו נתייחס אליו. נמצא את הדרך לפתור את הסוגיה הזו ובגלל זה פחות התחברתי לדרך שהוא בחר להגיד את הדברים.

"אנחנו חושבים שיונתן כהן שחקן מוכשר שגדל במכבי ומקצוען והוא שחקן שיש לו חוזה לעוד שלוש שנים. יש שלושה גורמים שרוצים לסגור את העסקה אבל כרגע זה לא המצב. אנחנו ביום שאני לא אתן לשום דבר להשפיע".

יונתן כהן | מאור אלקסלסי

על הפייר פליי אמרה תמם: "היה לנו הסכם עם אופ"א, ההסכם הסתיים ומכבי עמדה בו, לא קיבלנו באופן רשמי את הבשורה אבל מתנהלים כרגע כמו כל מועדון שמתנהל לגבי הפייר פליי. לגבי תחושת האוהדים והלחץ סביב נושא הרכש, אני רוצה להרגיע ולשים דברים בפרופורציות, מכבי תל אביב זאת מערכת גדולה שמצליחה לאורך שנים, לכולם פה יש ניסיון".

תמם סיכמה: "הבעלים מיטש גולדהאר מחויב מאוד, אנחנו מבינים את הסיטואציה, כולם מכירים את העמדות שצריך לחזק ומחויבים שזה יקרה, אך יחד עם זאת, יש לנו שחקנים מצוינים.ברור שרוצים וצריכים להתחזק. זה לא הקיץ הראשון שלא מתחיל עם הרבה תנועה אבל כן יסתיים כמו שצריך. אנחנו רוצים להביא את השחקנים הנכונים לעמדות הנכונות, הכול ידוע וברור, צריכים לעבוד וזה מה שיקרה".

שרון תמם | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי