פיאניץ' נפרד מברצלונה לקראת חזרה ליובנטוס, רואדה מצא קבוצה

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Marco Luzzani/Getty Images

העברות: הבוסני כבר נפרד מחבריו בקטלוניה וצפוי לשוב לאקסית "בכל רגע", אקס בית"ר ירושלים ירד לליגה השלישית בספרד, היהלום של מנצ'סטר יונייטד הושאל. וגם: עסקת לוקאקו תופסת תאוצה, תמי אברהם יעזוב

(גודל טקסט)

רשמי

* בלם בית"ר ירושלים בעבר, חסוס רואדה, חתם בלוגרונייס מהליגה הספרדית השלישית. הספרדי בן ה-34 שיחק בישראל מ-2015 ועד 2017, מירושלים המשיך לאפואל ניקוסיה וב-2019 חזר לספרד.

* ליל, האלופה ומחזיקת הסופר-קאפ הצרפתי אחרי המשחק בבלומפילד ביום ראשון, רכשה בכ-7 מיליון יורו את הקשר האחורי אמאדו אוננה, הבלגי-סנגלי שהצטיין העונה בהמבורג.

* מנצ'סטר יונייטד העבירה בהשאלה לאלאבס מהליגה הספרדית את פקונדו פליסטרי. שחקן האגף האורוגוואי חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה הבאסקית, אחרי שגם את החצי השני של העונה שעברה בילה שם כמושאל. ב-15 משחקי ליגה בעונה שעברה, שחקן הכנף כבש שער אחד ובישל שניים נוספים.

שמועות

* מי היה מאמין שרומלו לוקאקו ישוב לצ'לסי? עשור אחרי שהוא נרכש על ידי צ'לסי, הוא בדרך חזרה לסטמפורד ברידג'. מתברר כי אינטר עוד חייבת כסף למנצ'סטר יונייטד עבור הבלגי, שכעת אמור להימכר תמורת 130 מיליון יורו. הוא ישתכר כ-12 מיליון יורו בכל עונה.

* מתיאוס פריירה, כוכב ווסט ברומיץ' אלביון שנשרה מהפרמיירליג, יעזוב את הממלכה. הברזילאי פרסם השבוע פוסט בו הצהיר על רצונו לעזוב וההערכה הייתה שיעבור לקבוצה אחרת באנגליה, אולם יחתום באל-הילאל מערב הסעודית.

* לאחר שטוטנהאם ואטאלנטה סיכמו את פרטי העסקה, הבלם כריסטיאן רומרו החל לערוך בדיקות רפואיות לקראת מעברו. הוא אמור להגיע היום ללונדון כדי לחתום רשמית עד 2026 ואז יוצג במדי התרנגולים שישלמו עבורו 50 מיליון יורו.

* גם כדי לממן את עסקת לוקאקו וגם לאור ריבוי שחקני ההתקפה בסגל, תמי אברהם צפוי לעזוב את צ'לסי. המועמדת המובילה לצרפו היא אטאלנטה, שככל הנראה תמכור את דובאן ספאטה לאינטר כחלק מהעסקה הסיבובית.

המחליף של לוקאקו? ספאטה | Emilio Andreoli/Getty Images

* אסטון וילה תעשיר את קופתה ב-100 מיליון ליש"ט ברגע שג'ק גריליש יחתום רשמית במנצ'סטר סיטי, אבל היא מתכוונת לבזבז את כולו. אחרי רכישות אמי בואנדיה ולאון ביילי, השם הבא ברשימה הוא טוד קאנטוול.

* מיראלם פיאניץ' קרוב לקאמבק ביובנטוס. ב"טוטוספורט" דווח כי עזיבת ברצלונה לטובת חזרה לביאנקונרי עשויה לקרות בכל רגע.

* אפקט לוקאקו? לאוטרו מרטינס לא מעוניין להישאר באינטר ואתלטיקו מדריד לוחצת לצרפו, כך על פי "לה רפובליקה".

משחק כיסאות במילאנו. לאוטרו מרטינס | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

* פ.ס.וו איינדהובן תחזיר את לוק דה יונג מסביליה? על פי העיתונאי ריק אלפרינק, החלוץ בן ה-30 עשוי לחזור אם האנדלוסים יסכימו להשאיל אותו במחיר מופחת. עם זאת, גם כתב כי "בפ.ס.וו יצטרכו למצוא דרך לשלב בינו לבין ערן זהבי" (ראו ידיעה נפרדת).

לפי העיתונאי ההולנדי ריק אלפרינק, פ.ס.וו איינדהובן מנסה להחזיר לקבוצה את לוק דה יונג מסביליה, "למרות הכושר המסחרר של ערן זהבי". דה יונג שכיכב בקבוצה בעבר, עשוי להצטרף בהשאלה. בכל מקרה, טוען אלפרינק, איינדהובן לא תשלם 8 מיליון יורו, תג המחיר שסביליה דרשה על דה יונג בחודשים האחרונים.

* ג'ו ווילוק בן ה-21, שהושאל מארסנל לניוקאסל בעונה שעברה והדהים את כולם כשכבש בכל שבעת המשחקים האחרונים בהם שותף בפרמיירליג, צפוי להימכר למגפייז תמורת 25 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי