ערן זהבי ייפגע? חלוץ בכיר עשוי להצטרף לפ.ס.וו

בהולנד טוענים כי קבוצתו של הישראלי בוחנת אפשרות להחזיר את לוק דה יונג, שהוביל את החבורה מאיינדהובן לשלוש אליפויות וכבש 94 שערי ליגה. האם הקאמבק יפחית ממעמדו של מספר 7?

(גודל טקסט)

שלושה שערים ושלושה בישולים בשלושה משחקים: זהו המאזן הנהדר של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן מאז פתיחתה הרשמית של עונת 2021/22, אלא שעל אף היכולת המרשימה שמציג הישראלי, נראה כי סגנית אלופת הולנד לא מסתפקת. היום (חמישי) דווח ב-"ED" שפ.ס.וו בוחנת את האפשרות לצרף את החלוץ לוק דה יונג, שחקן נבחרת הולנד שהצטיין באיינדהובן במשך חמש עונות.

על פי העיתונאי ריק אלפרינק, אופציית ההחזרה של דה יונג נמצאת על הפרק מזה זמן מה בפ.ס.וו. קבוצתו הנוכחית של השחקן בן ה-30, סביליה, עשויה לדרוש כשישה מיליון יורו – סכום שבקבוצה של זהבי לא מתכוונים לשלם, אולם ייתכן שהספרדים יהיו מוכנים להשאיל את החלוץ או אולי יסכימו למכור אותו במחיר מופחת.

"כך או כך, כל חלוץ שיגיע יצטרך להתחרות עם ערן זהבי", כתב אלפרינק. ואין ספק שקאמבק של דה יונג יהווה איום משמעותי על מעמדו של החלוץ הישראלי. רק לאחרונה עזב דוניל מאלן לדורטמונד, מה שאמור היה להוביל לשינוי מערך מצדו של המאמן רוג'ר שמידט, כך שזהבי יישאר שחקן המטרה היחיד בהתקפה. במקרה שההולנדי ישוב, השאלה הגדולה תהיה האם זהבי ייאלץ לחלוק את הכדורים עם דה יונג, או אפילו יירד לספסל בחלק מהמשחקים כדי לפנות את הבמה לחלוץ האהוב במיוחד על אוהדי פ.ס.וו.

לוק דה יונג. אגדה בפ.ס.וו | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

כזכור, בקיץ 2019 דה יונג נמכר לסביליה עבור 12.5 מיליון יורו ונפרד מפ.ס.וו אחרי חמש שנים מוצלחות מאוד, שבמהלכן הוא הבקיע לא פחות מ-94 שערי ליגה והוביל את הקבוצה מאיינדהובן לזכייה בשלושה תארי אליפות על חשבון אייאקס הגדולה. בליגה הספרדית זה הלך הרבה יותר קשה ודה יונג הסתפק ב-10 שערי ליגה ב-69 הופעות במדי האנדלוסים, עמם זכה בליגה האירופית לאחר גמר בלתי נשכח שבו הבקיע צמד בדרך ל-2:3 גדול על אינטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי