ריברי עשוי להשלים קאמבק מטורף, סאנצ'ס סיכם את תנאיו בברצלונה

פרנק ריברי | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

העברות: באיירן מינכן שוקלת להחזיר את הקשר בגיל 38, הפורטוגלי יעזוב רק אם ליל תסכים להשאיל אותו ללא תמורה. וגם: המחטף של ליברפול, היעד הבא של סרחיו רומרו והמחליף שסימנה אינטר לרומלו לוקאקו

(גודל טקסט)

רשמי

* יוראי קוצ'קה הסלובקי, שיחגוג העונה את יום הולדתו ה-35, עזב את פארמה והצטרף לעולה החדשה לפרמיירליג, ווטפורד.

שמועות

* קאמבק מטורף? לפי "לאקיפ", באיירן מינכן שוקלת להחזיר את פרנק ריברי בן ה-38, שנתיים אחרי שעזב לפיורנטינה. גם נאפולי ולאציו בוחנות אפשרות לצרפו.

* צ'לסי עדיין מנסה לצרף את הבלם ז'ול קונדה מסביליה, אולם הבלם קורט זומה תוקע את המהלך בשל סירובו לעזוב. האנדלוסים בינתיים הגישו הצעה בגובה 10 מיליון יורו על אוזאן קבאק, בלם שאלקה שליברפול לא מימשה את האופציה לרכוש אותו בתום העונה.

* השוער הארגנטינאי סרחיו רומרו, שנדחק אל מחוץ לסגל מנצ'סטר יונייטד ועזב הקיץ עם סיום חוזהו, יחתום בגרנאדה הספרדית.

סרחיו רומרו | James Williamson – AMA/Getty Images

* על פי קלצ'יו מרקטו האיטלקי, ניקולה מלינקוביץ' עשוי לעבור לווסטהאם. הפטישים הציעו כ-18 מיליון יורו לפיורנטינה עבור הבלם שמסרב להאריך את חוזהו שיגיע לסיומו ביוני. במקביל דווח שווסטהאם גם מנסה לצרף את דולייה צ'לטה-צאר, הבלם הקרואטי של מארסיי.

* גורמים בברצלונה מכחישים התעניינות ברנאטו סאנצ'ס, אבל לפי "ספורט", הקשר הפורטוגלי סיכם את תנאיו ועשוי לעבור מליל בהשאלה. כידוע, גם ליל – אלופת צרפת – וגם ברצלונה נמצאות בקשיים כלכליים וצריכות להיפטר משחקנים.

* יוסיפ איליצ'יץ' בדרך למילאן? אחרי שנה קשה מאוד של שחקן ההתקפה באטאלנטה, הוא סיכם את תנאיו במילאנו וכעת ממתין לסיכום בין המועדונים.

יוסיפ איליצ'יץ' | Emilio Andreoli/Getty Images

* אינטר ממתינה להצעה רשמית של צ'לסי על רומלו לוקאקו ונטען שתסכים אך ורק להצעה בגובה 130 מיליון יורו, כזו שלא תכלול חילופי שחקנים. בינתיים סימנו במועדון את דושאן ולאחוביץ' מפיורנטינה כמועמד אפשרי להחליף את הבלגי.

* הקשר בן ה-16 בובי קלארק, שנחשב לאחת ההבטחות הגדולות באנגליה, צפוי לעבור לליברפול. טוטנהאם הייתה קרובה לצרפו, אך לפי "פווטבול אינסיידר" כעת אלו המייטירדס שנמצאים על סף מחטף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי