שמרה כוחות לנפטצ'י: מכבי חיפה נכנעה 1:0 לטורשאבן

הירוקים שוב לא שמרו על רשת נקייה ורשמו באיי פארו הפסד שלא מוסיף הרבה כבוד, אך ה-2:7 מהמשחק הראשון שלח אותם למפגש עם הקבוצה מבאקו בפלייאוף הקונפרנס ליג

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה השלימה הערב (חמישי) כצפוי את העבודה ולמרות הפסד 1:0 לטורשאבן מאיי פארו, עלתה לפלייאוף המוקדמות של הקונפרנס ליג בזכות ה-2:7 האימתני מהמשחק הראשון שנערך בחיפה. השחקנים של ברק בכר לא הראו יותר מידי תשוקה במהלך המשחק, בעוד היריבה הצנועה פתחה טוב את המשחק והגיעה למספר מצבים טובים. בדקה ה-20 הגנת האורחת קפאה כאשר מיכאל פז'יבילסקי קיבל כדור בין הרבה שחקנים ירוקים שלא מנעו ממנו לגלגל את ה-0:1 של טורשאבן.

הירוקים ניסו להשיג את שער השוויון והגיעו למספר מצבים טובים, כמו נגיחה של מאור לוי למשקוף (24) או החמצה כפולה של המחליף דין דוד וצ'ארון שרי מול השוער המקומי (80 ו-81) שעשה עבודה נהדרת, ולא איפשר למכבי חיפה להשיג את שער השוויון.

זהו ההפסד שני של הירוקים באיי פארו, לאחר שב-1995 הגיעו עם יתרון 0:4 למשחק הגומלין מול קלאקסוויק והפסידו 3:2, שגם אז לא מנע מהם עלייה לשלב הבא במוקדמות גביע המחזיקות דאז. יריבת הירוקים בשלב הבא תהיה נפטצ'י באקו האזרית.

הרכבים

טורשאבן: טייטון גסטסון, הרי מור, ברטל ורדרום, הורדור אסקאם, דניאל יוהאנסן, פאטור פטרסן (הילמר לאון יקובסן, 46), מיכאל פז'יבילסקי, רנה יואנסן, אדריאן יוסטינוסן, מיקל דאל (יאקופ תומסן, 64), מאדס מיקלסן (סטפן ראדוסבלביץ', 63) .

מכבי חיפה: ג'וש כהן, ריאן סטריין (רז מאיר, 80), אורי דהן, רמי גרשון, שון גולדברג, עלי מוחמד (מחמוד ג'אבר, 80), יובל אשכנזי (מוחמד אבו פאני, 62), מאור לוי (עומר אצילי, 62), דולב חזיזה, צ'ארון שרי, בן שהר (דין דוד, 62) .

הרכב הירוקים באיי פארו | מכבי חיפה, האתר הרשמי
ג'וש כהן והחיפאים שוב ספגו באירופה | מכבי חיפה, האתר הרשמי
שרי וחבריו לא מצאו את הרשת הפעם | מכבי חיפה, האתר הרשמי
סטריין ערך הופעת בכורה בהרכב | מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי