חובת הבידוד מעסיקה שחקנים במכבי חיפה: "זה לא הגיוני"

לקראת המשחק נגד נפטצ'י באקו (חמישי, 19:55 בספורט2), במועדון מוטרדים מההנחיות החדשות: "אנחנו עלולים להיות בבידוד רצוף כמעט עד ינואר". בכר מתלבט בין אבו פאני לחזיזה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול נפטצ'י באקו בפלייאוף הקונפרנס ליג (חמישי, החל מ-19:55, ישיר בספורט2), אך במקביל במועדון עוסקים גם בחובת הבידוד שאמורה לחול על כל אנשי הקבוצה שיצאו למשחק בבאקו.

בחיפה הורו לשחקנים ולכל אנשי המועדון כי עליהם להתנהל בקפסולה אחת ואף הגדילו לעשות כשהבהירו כי אף אחד מאנשי הקבוצה לא רשאי לצאת מהמלון אלא לאימונים ולמשחקים בלבד. בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, במכבי חיפה הנחו מראש את כל עובדי המועדון לשמור על קפסולה אחת וזאת גם במטרה כדי להראות למשרד הבריאות כיצד מתנהל המועדון ובכך אולי לקצר או להוביל לביטול חובת הבידוד לאחר החזרה מחו"ל.

אמנם חובת הבידוד על החוזרים מחו"ל הינה בעייתית, בעיקר לשחקנים, אך היא לא תפגע בהכנות הקבוצה ובפעילותה, שכן יוכלו לפי ההנחיות לצאת כרגיל לאימונים. עם זאת, במועדון ישנם גם כאלו שלא יוכלו לבצע את עבודתם ובראשם אנשי הצוות הרפואי שעובד בשוטף גם באופן פרטי: "אנחנו רק במלון ובאימונים, נזהרים מאוד, אבל אם נשיג את המטרה להעפיל לשלב הבתים אז אנחנו עלולים להיות בבידוד רצוף כמעט עד ינואר, וזה לא הגיוני", אמר שחקן משחקני מכבי חיפה.

בצד המקצועי עושה רושם שברק בכר מתלבט בין מוחמד אבו פאני לדולב חזיזה. כזכור, באימון האחרון שנערך בארץ לא תרגל בכר את אבו פאני במרבית האימון והתלבט אם לפתוח עם שלישיית קישור אמצעית או רק עם עלי מוחמד וחוסה רודריגס, כשלפניהם רביעייה קדמית יותר.

מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי