איטליה סיימה במקום השלישי בליגת האומות אחרי 1:2 על בלגיה

play
שחקני נבחרת איטליה חוגגים | GettyImages, Claudio Villa
התחילה מחדש: איטליה ניצחה את בלגיה וסיימה במקום השלישי בליגת האומות 02:34

אלופת אירופה הפסידה לספרד בחצי הגמר ונכנעה לראשונה אחרי 37 משחקים, אך בטורינו נהנתה משערים של בארלה (46) וברארדי (65, פנדל). דה קטלארה (86) רק צימק

(גודל טקסט)

גמר ליגת האומות יפגיש הערב בין ספרד לאלופת העולם צרפת במשחק שייערך באצטדיון סן סירו במילאנו (21:45, ספורט1), אבל בשעת צהריים מוקדמת נערך בטורינו המשחק על המקום השלישי והוא בהחלט היה מהנה, אטרקטיבי ובסיומו ניצחה איטליה 1:2 את בלגיה.

איטליה, אלופת אירופה ולמעשה מארחת משחקי ההכרעה של ליגת האומות לעונת 2020/21, נכנעה 2:1 לספרד בחצי הגמר וכך נעצרה אחרי 37 משחקים ללא הפסד על פני למעלה משלוש שנים, הייתה פחות טובה מהשדים האדומים במחצית הראשונה ונהנתה מיכולת טובה של השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה וגם מקצת מזל לאור ההחמצות של הבלגים, בעיקר של אלכסיס סאלמאקרס שנעצר במשקוף, אבל במחצית השנייה הכריעה את המפגש הודות לשערים של ניקולו בארלה מיד עם פתיחת המחצית השנייה ופנדל מדויק של דומניקו ברארדי, שבדקה ה-65 בעט כדור חזק שטיבו קורטואה הצליח רק לגעת בו, אבל לא למנוע ממנו להיכנס לשערו.

קווין דה בראונה, קשר נבחרת בלגיה עולה מהספסל
מעט מדי ומאוחר מדי. דה בראונה עולה מהספסל | אימג'בנק GettyImages, Massimo Rana

עוד לפני הפנדל של ברארדי ניסה מרטינס להימנע מהפסד והעלה מהספסל את קווין דה בראונה, אבל שש דקות לאחר מכן השופט הצביע על הנקודה הלבנה ואפשר לומר שהמפגש הוכרע. בלגיה, כידוע, חסרה את רומלו לוקאקו ששוחרר בגלל פציעה ועל אף שהחזיקה יותר בכדור, התקשתה לאיים על השער האיטלקי עד אשר המארחת הרגישה נינוחה ביתרון כפול. הלחץ של הבלגים הפך לאינטנסיבי ודונארומה נאלץ למתוח את איבריו מספר פעמים, גם קראסקו פגש את הקורה מעמדת כיבוש נוחה, וכשהכדור כבר נכנס לשער זה קרה רק בדקה ה-86, כאשר שארל דה קטלארה, שעלה יחד עם בראונה מהספסל, כבש שער בכורה במדים הלאומיים בתום מתפרצת קטלנית, אולם זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

גם האזורי עלו בהרכב די משני כשרוברטו מאנצ'יני הותיר על הספסל בין השאר את הקשרים מרקו וראטי וג'ורג'יניו ובחוד פתח עם ג'אקומו רספאדורי, אבל ראה כיצד שחקניו עושים את המוטל עליהם, שבים למסלול הניצחונות ומסיימים במקום השלישי במהדורה השנייה של ליגת האומות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי