בעקבות ההתפרעויות לפני גמר היורו: אנגליה נענשה במשחק ללא קהל

אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים ברחובות לונדון לפני גמר יורו 2021 | רויטרס

הכאוס בלונדון לפני כשלושה חודשים הוביל לכך שנבחרת שלושת האנגליות תערוך את משחק הבית הראשון שלה בקמפיין ליגת האומות הבא בדלתיים סגורות, נענשה גם במשחק נוסף על תנאי ונקנסה

(גודל טקסט)

מעט יותר משלושה חודשים אחרי המהומות באנגליה לפני גמר יורו 2020, שעבור המקומיים היה משחק היסטורי שהסתיים בהפסד לאיטליה ואכזבה גדולה, אופ"א הודיעה כי ההתאחדות האנגלית נענשה במשחק בפועל ללא קהל ובמשחק נוסף ללא קהל על תנאי בנוסף לקנס בגובה 100 אלף יורו.

המשחקים הינם במסגרת התחרויות של אופ"א בלבד, כך שאנגליה לא תוכח לארח לעיני אוהדים לפחות את המשחק הבא שלה בקמפיין ליגת האומות 2022/23, משמע שהעונש לא תקף למשחק הבא של שלושת האריות בחודש הבא נגד אלבניה במסגרת מוקדמות מודיאל 2022.

כשהאוהדים האנגלים פרצו את השערים ונכנסו לגמר בוומבלי

כזכור, כבר בשעות הבוקר המוקדמות ביום של הגמר, ברחובות לונדון שרר כאוס של ממש כשאלפי אוהדים, רובם שתויים, התקוטטו ברחבי העיר וגרמו לנזק רב למקומות בעיר. כשנפתחו שערי אצטדיון וומבלי אף נרשמו תורי ענק ולחצים כבדים על השערים לאור העומס והאירוע הוביל לכך שהשערים נפרצו ורבים נכנסו לאצטדיון ללא כרטיס, כשבמקביל נרשמו עימותים לא מעטים בין אוהדים לבין כוחות הביטחון והאבטה במקום. בסך הכל נפצעו באירועים 19 שוטרים.

בהודעת אופ"א נמסר שהעונש שהושת על האנגלים הוא כתוצאה מ"חוסר סדר ומשמעת בתוך האצטדיון וסביבו, פריצת אוהדים לשדה המשחק, השלכת חפצים לדשא והפרעה בעת נגינת ההמנונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי