ההתנהלות של ארלינג הולאנד ופול פוגבה ממחישה את המעמד של מנצ'סטר יונייטד

play
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
לפנתיאון: ליברפול הביסה 0:5 בחוץ את מנצ'סטר יונייטד, שלושער ענק לסלאח 06:19

בזמן שמנכ"ל דורטמונד חשף ש"יונייטד נתנה הצעה טובה יותר, אבל הולאנד העדיף אותנו", במנצ'סטר כבר משלימים עם העובדה שפוגבה יעזוב בחינם בקיץ

(גודל טקסט)

מנכ"ל דורטמונד הנס יואכים וואצקה הודה שארלינג הולאנד וסוכנו מינו ראיולה דחו "הצעה טובה יותר" ממנצ'סטר יונייטד לפני שהנורבגי החליט לחתום בדורטמונד. הולאנד עבר לקבוצה הגרמנית מר.ב זלצבורג האוסטרית בינואר 2020 תמורת כ-19 מיליון יורו, ומאז הסקורר הנורבגי הפך לאחד החלוצים הלוהטים באירופה, עם 70 שערים ב-69 משחקים. כעת, כשיונייטד דועכת ועתידו פתוח, מתברר שהוא חמק לשדים האדומים, במהלך שממחיש עד כמה מעמדם נשחק ביבשת.

"ההצעה ממנצ'סטר יונייטד הייתה טובה יותר", סיפר וואצקה על המעבר, "אבל מינו ראיולה הבין שעדיף לו יותר לשחק אצלנו". דורטמונד, כידוע, בשנים האחרונות פיתחה לא מעט כישרונות שנקנו כשחקנים בעלי פוטנציאל ועזבו ככוכבים גדולים במחיר מנופח (עוסמאן דמבלה, ג'יידון סאנצ'ו, וכעת מסתמן שגם ג'וד בלינגהאם). "אנשים רואים ששחקנים עם כישרון מצליחים לעשות אצלנו את הפריצה הכי מהר", אמר וואצקה, "וזה שיקול מכריע עבור השחקנים, ההורים שלהם והיועצים שלהם. אין לנו היסוסים וספקות כשאנחנו נותנים לבני 17 הזדמנות לשחק".

ארלינג הולאנד, בורוסיה דורטמונד חוגג
יחליף את לבנדובסקי בבאיירן? הולאנד | רויטרס
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד
מעדיף את ספרד על פני צרפת ואיטליה. פול פוגבה | רויטרס

אם זה לא מספיק, באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד "השלימה" עם העובדה שפול פוגבה לא יחדש חוזה, וכבר מכינה את עצמה לקיץ שבו תאבד אותו בחינם. פוגבה בן ה-28 טרם חתם על חוזה חדש במועדון, והחל מינואר כבר יוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות מחוץ לאנגליה על מעבר אפשרי שלו בקיץ.

עד עתה הפניות של הנהלת יונייטד אל פוגבה ואל סוכנו מינו ראיולה לא נענו, ואומנם לפני מספר שבועות ביונייטד היו באופוריה והאמינו שהגעתו של כריסטיאנו רונאלדו תצליח לשכנע את הצרפתי להאמין בסיכויי הקבוצה להצליח ולהישאר באולד טראפורד, אבל כעת בקבוצה כבר מעריכים שהמעבר שלו הוא בלתי נמנע. עם זאת, יונייטד תוכל למזער נזקים, אם תמכור אותו כבר בינואר. על פי הדיווחים, ברצלונה, ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן ויובנטוס מעוניינות בקשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי