רונאלדו שוב הדהים, סולשיאר: "עבורנו הוא כמו מייקל ג'ורדן לשיקגו"

play
סולשיאר יודע למי הוא צריך להודות אחרי המשחק | רויטרס
שער מהאוויר ובישול לרונאלדו ב-0:3 של מנצ'סטר יונייטד על טוטנהאם 02:56

הפורטוגלי חגג צמד אדיר מול אטאלנטה, המשיך ווינריות יוצאת דופן ועל הדרך הציל את סולשיאר: אז מי אמר שהוא "הבעיה" של מנצ'סטר יונייטד? מאמנו הודה לו בסיום, והשווה אותו לג'ורדן: "אף אחד לא מטיל ספק באנשים האלה". רונאלדו: "היה לנו קצת מזל"

(גודל טקסט)

מה כבר יש להגיד על כריסטיאנו רונאלדו? כמה כבר אפשר להידהם משחקן אחד? הסקורר הפורטוגלי כבר השיג כל כך הרבה בקריירה, כבש כל כך הרבה שערים, ועדיין מצליח להפתיע את חובבי הכדורגל, ואתמול (שלישי) נתן עוד ערב לפנתיאון, כשכבש צמד בתיקו 2:2 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד באיטליה מול אטאלנטה. הפסד היה מותיר את יונייטד במקום השלישי בבית, אבל השער של יונייטד לא רק הציל את קבוצתו, אלא גם את המאמן אולה גונאר סולשיאר, שכבר היה על סף עוד הפסד, ושוב ראה את הכוכב הגדול שלו כובש שער דרמטי.

זה כבר ידוע שרונאלדו הוא "מלך ליגת האלופות", אבל מה שהוא עושה השנה חריג גם בסטנדרטים שלו. עד עתה בארבעה משחקים יש לו חמישה שערים, וכל אחד מהם חשוב מקודמו. בשלושה מתוך ארבעת המשחקים של יונייטד בצ'מפיונס השנה, רונאלדו היה זה שהביא את הנקודות בעצמו, בווינריות אופיינית: ב-1:2 מול ויאריאל הוא כבש בדקה ה-94 את השער המכריע (אחרי מהפך), מול אטאלנטה הוא כבש בדקה ה-81 וקבע 2:3, ואתמול הוא היה זה שבדקה ה-91 השלים צמד שקבע 2:2 מול האיטלקים.

אין פלא שמקורביו ניצלו את ההזדמנות להזכיר למבקרים שאחרי האכזבות של יונייטד בליגה הם האישמו וטענו שרונאלדו הוא "הבעיה" של יונייטד בגלל הגישה שלו, האגואיסטיות שלו ומשחק ההגנה הלוקה שלו, כביכול. "חה חה חה", צייץ ריו פרדיננד, הפרשן ושחקן העבר, "הוא כנראה הבעיה, הבחור הזה רונאלדו". גם פירס מורגן צייץ מסר דומה, וגארי ליניקר נאלץ להודות: "הוא פשוט מדהים. כריסטיאנו עשה את זה שוב. הוא אחד הפינישרים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל. שחקן יוצא מהכלל".

רשימת השיאים של כריסטיאנו נמשכת, והוא השחקן עם הכי הרבה משחקים בתולדות הצ'מפיונס (180), הכי הרבה שערים (139), הכי הרבה הופעות בשלב הבתים (97), הכי הרבה שערים בשלב הנוקאאוט (67), ועוד רשימה ארוכה ומרשימה.

כל השיאים של רונאלדו בצ'מפיונס

כריסטיאנו אמר בסיום: "אנחנו עדיין חייבים להשתפר. יש לנו שחקנים חדשים, מערכת חדשה, אנחנו צריכים להתאים את עצמנו אחד לשני, אבל זה ייקח זמן. יש לנו זמן להשתפר ולהפוך לטובים יותר". רונאלדו הודה ש"היה משחק קשה, אני יודע שכשמשחקים בברגאמו, קשה כאן תמיד, אבל האמנו. לא ויתרנו, האמנו עד הסוף, וזו תוצאה טובה עבורנו. יש לאטאלנטה מאמן מצוין, כששיחקתי ביובה תמיד היה פה קשה, ובסוף היה לנו קצת מזל, אבל זה הכדורגל".

סולשיאר הודה בסיום: "כריסטיאנו עבורנו הוא כמו מייקל ג'ורדן עבור שיקגו בולס. אף אחד לא מטיל ספק באופי של השחקנים האלה. הם פשוט לעולם לא מוותרים, ולא מפסיקים לנסות. היינו חייבים לעשות היום כמה שינויים, והם הצליחו". לדברי המאמן, "רונאלדו פשוט מדהים, אם יש שחקן שאתה רוצה שתיפול לרגליו הזדמנות כזאת, זה הוא".