באיירן מינכן החליטה: קיצוץ בשכר של קימיש שמסרב לחיסון נגד קורונה

play
יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן | GettyImages, Adam Pretty
באיירן מינכן נקלעה לפיגור כפול והפסידה לאוגסבורג, לבנדובסקי כבש 02:23

הבווארים החליטו שכל שחקן שיידרש להיכנס לבידוד מאחר שאינו מחוסן ישלם מכיסו. ב"בילד" טוענים: "הפרשה מפלגת את חדר ההלבשה", ארבעה שחקנים נוספים לבידוד

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן מנסה להגביר את הלחץ על כוכב הקבוצה יוזואה קימיש שעדיין לא התחסן נגד קורונה, ומתכננת לקצץ במשכורת של שחקנה הבינלאומי של נבחרת גרמניה. אלופת הבונדסליגה מאסה בסירוב של קימיש להתחסן, והיא תנצל חוק שמאפשר הפחתה בשכר לעובד שנאלץ להיכנס לבידוד ולהיעדר מהעבודה רק בגלל שלא קיבל חיסון.

בשבוע שעבר קימיש נאלץ להיכנס לבידוד בעקבות מגע עם חברו לקבוצה ניקלאס סולה שנמצא חיובי לקורונה, ונדרש להיכנס לבידוד נוסף ביום חמישי מאחר שהיה במגע עם אדם חיובי נוסף.

יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן
יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן | רויטרס

יש לציין כי קימיש הוא לא היחיד בבאיירן שלא מתחסן וכרגע לא קיבל אפילו מנת חיסון אחת. על פי "בילד" גם סרג' גנאברי, ג'מאל מוסיאלה, אריק מקסים צ'ופו ומיקאל קוויזנס לא מוכנים להתחסן – והארבעה בבידוד בגלל מגע עם חיובי. קימיש אמר בעבר: "יש לי חששות גדולות בנושא (החיסונים) לאור חוסר המידע בנוגע לנזקים לטווח ארוך. כל אחד צריך לקבל החלטה על עצמו".

יש לציין כי הסוגיה "מפלגת את חדר ההלבשה של באיירן מינכן", על פי "בילד", כשבלי קימיש הקבוצה הפסידה בסוף השבוע לאוגסבורג. בעקבות ההפסד, שהרגיז את ההנהלה, ראשי באיירן החליטו שכל שחקן שייאלץ להיעדר ימים נוספים לבידוד בגלל שאינו מחוסן יידרש לקצץ בשכרו ולא יקבל תשלום על הימים שבהם נעדר בגלל התנהלותו. במקרה של קימיש, מדובר בנזק של 400 אלף יורו על ההיעדרות בשבוע שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי