מסוט אוזיל כבש, פנרבחצ'ה ניצחה את גלאטסראיי לראשונה מאז 2017

play
גלאטסראיי נגד פנרבחצ'ה בעוד דרבי סוער | רויטרס
בתום דרבי סוער במיוחד, פנרבחצ'ה ניצחה את גלאטסראיי בתוספת הזמן 03:29

שני מועדוני הפאר של איסטנבול נפגשו למשחק סוער במיוחד, בסיומו הצהובים כחולים ניצחו בעשרה שחקנים משער בדקה ה-94 והנחילו ליריבה המושבעת הפסד כואב במיוחד

קבוצות: גלאטסראיי
(גודל טקסט)

הדרבי הגדול בין גלאטסראיי לפנרבחצ'ה הוא אחד הסוערים והמרתקים בעולם גם כששתי הקבוצות כבר לא שולטות בכדורגל הטורקי ומתחרות זו בזו על כל התארים. הערב (ראשון) הן שוב נפגשו וזה הסתיים לא רק בצורה הכי דרטית שיש, אלא גם היה זה ניצחון ראשון של פנרבחצ'ה על גלאטסראיי לראשונה זה ארבע שנים וחצי, מאז אפריל 2017.

ערב המחזור ה-13 בטורקיה, שני מועדוני הפאר הגיעו למפגש כשרק נקודה אחת מפרידה ביניהן. בסיום הדרבי הסוער, פנרבחצ'ה עקפה את גלאטסראיי והיא כעת עם 23 נקודות במקום החמישי, שבע הפרש מהמוליכה טרבזונספור וביתרון שתי נקודות מגלאטסראיי השמינית.

אוהדי גלאטסראיי בדרבי נגד פנרבחצ'ה
| רויטרס

אחרי ההפקה המרהיבה של אוהדי גלאטסראיי ביציעים, כרם אקטורקוגלו הקפיץ את יושבי האצטדיון כשבדקה ה-16 מצא את עצמו לבד במרכז הרחבה, שלח את השוער לפינה השנייה וכבש את השער הראשון במשחק, אבל האורחת עקצה בהתקפה מתפרצת פנטסטית בדקה ה-31, אז מסוט אוזיל חיכה לכדור לפני קו האמצע ופשוט רץ חצי מגרש לבד כל הדרך לאחד על אחד ולכדור ששיגר לרשת – אקס ארסנל עם שער רביעי בטורקיה, וזה מדהים בעיקר כי כל העונה הוא בעט חמישה כדורים.

מסוט אוזיל, קשר פנרבחצ'ה
בעט חמישה כדורים בלבד העונה, כבש ארבעה שערים. אוזיל | רויטרס

אחרי ששבעה כרטיסים צהובים נשלפו לשחקני שתי הקבוצות במחצית הראשונה וכרטיס צהוב שמיני נשלף במחצית השנייה, שחקן ההגנה של פנר, מרסל טיסראנד, הורחק בכרטיס צהוב שני ואדום והותיר את חבריו בעשרה שחקנים, אבל למרות זאת הם עלו וניצחו בדקה ה-94 משער של המחליף הפורטוגלי מיגל קרספו.

בדקה ה-101, עמוק עמוק בתוספת הזמן, השופט גם העניק פנדל לגלא בעקבות נגיעת יד של שחקן פנר ברחבה, אלא ששופטי המסך התערבו, ההחלטה בוטלה והדרבי הגדול של איסטנבול הסתיים ב-1:2 לצהובים כחולים, לא לפני שהמאמן המארח פתיח' טרים הורחק.