בישול מבריק לאנתוני וואקמה, טרבזונספור שמרה על הפער בפסגה

play
אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור | GettyImages, VI-Images
בישול יוצא דופן של אנתוני וואקמה, טרבזונספור הביסה ושמרה על הפסגה 01:58

בצל הדיווחים על הצעת העתק שקיבל והאפשרות שיעזוב בתום העונה, הכוכב הניגרי סיפק בישול יוצא דופן בניצחון 0:3 על גזיאנטפ. קבוצתו מוליכה את הטבלה עם 7 נקודות יתרון

קבוצות: טרבזונספור
(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגה הטורקית הגיע הערב (שני) לסיומו ויממה אחרי הדרבי הסוער בו ניצחה פנרבחצ'ה את גלאטסראיי עמוק בתוספת הזמן, המוליכה טרבזונספור שמרה על הפער הגדול שלה בפסגה ושוב נהנתה לתפוקה מאנתוני וואקמה.

בצל הדיווחים הרבים בטורקיה על כך שוואקמה מחזיק בהצעת עתק מהמפרץ הפרסי, דורש כ-3 מיליון יורו לעונה תמורת הארכת חוזהו ולא מן הנמנע שיעזוב לאחר ארבע שנים בהן הפך לכוכב הבלתי מעורער של טרבזונספור ולכבודו אף נבנה פסל, הערב עם חזרת הקבוצה מפגרת הנבחרות הוא סיפק בישול פנטסטי בניצחון 0:3 על גזיאנטפ, תוצאה שבזכותה המוליכה שמרה על יתרון 7 נקודות בפסגה.

אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור
אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור | GettyImages, VI-Images

וואקמה כמובן פתח בהרכב ואמנם הוא לא כבש, אבל בדקה ה-42 הוא הכניס כדור עומק גאוני ומפתיע במיוחד, כזה שסידר לחברו להתקפה שער קל בדרך לניצחון. היה זה הבישול הרביעי של וואקמה העונה בהופעתו ה-11 בטורקיה, כשלזכותו גם חמישה שערים. ביום ראשון הוא טרבזונספור תתארח אצל קראגומרוק המפתיעה, שבשורותיה משחק גם אקס מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ', שחולק את המקום הראשון בטבלת מלך השערים בטורקיה ביחד עם עוד שלושה שחקנים שהבקיעו גם הם שבעה שערים העונה.