"ראוי לאוסקר": דייברסון צלל אחרי שהשופט פגע בו ושבר את הרשת

play
דייברסון, שחקן פלמייראס | רויטרס
נסטור פיטאנה דוחף את דייברסון, גמר גביע הליברטדורס 00:11

צפו: חלוץ פלמייראס כבש את שער הניצחון בגמר הליברטדורס, אך גנב את ההצגה בתוספת הזמן כאשר נגיעה קלה של פיטאנה הוציאה ממנו יכולות תיאטרליות. ברשת התלוצצו: "אפילו לא הלכו לבדוק ב-VAR"

(גודל טקסט)

פלמייראס הוכתרה אמש (שבת) בפעם השנייה ברציפות לאלופת דרום אמריקה לאחר שגברה על פלמנגו 1:2 בגמר גביע הליברטדורס לאחר הארכה. כובש שער הניצחון בגמר הכל-ברזילאי היה דייברסון, שהבקיע חמש דקות לתוך ההארכה, אך באופן מדהים, שער הניצחון הוא לא הסיבה המרכזית שבגינה יזכרו אותו מהמשחק.

בדקה האחרונה של תוספת הזמן, כאשר כל מה שפלמייראס רצתה היה לבזבז זמן, דייברסון הרגיש נגיעה בגבו וסיפק צלילה מופרכת ותיאטרלית במיוחד. בדיעבד, לחלוץ התברר כי מי שפגע בו היה לא אחר מאשר שופט הגמר, נסטור פיטאנה. פלמייראס, כאמור, הצליחה להחזיק מעמד בזמן שנותר בדרך לזכייה שנייה בליברטדורס, אך ברחבי העולם לא נותרו אדישים ליכולות התיאטרליות של החלוץ.

שחקן פלמייראס, דייברסון
דייברסון כבש בהארכה | רויטרס

"זה שפיטאנה לא הורחק אחרי האגרוף לגבו של דייברסון זו בדיחה", התלוצצו ברשת והוסיפו, "אפילו לא הלכו לבדוק ב-VAR". אחרים גיחכו כי "זהו רגע הכדורגל הכי גדול של 2021" וש"פרס האוסקר צריך ללכת לדייברסון".

אגב, מבט קצר בארכיון מראה כי זה לא המקרה הראשון בו דייברסון מגיב בהגזמה, כאשר ב-2018 הוא נפל אחרי שכדור נזרק לעברו, למרות שהוא כלל לא פגע בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי