ליאונל מסי רכש ב-34 מיליון דולר בית מלון שמיועד להריסה

play
ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן | GettyImages, Xavier Laine
הפצצה של ברנרדו וההצגה של ליברפול בדרבי: שערי המחזור ה-14 באנגליה 04:46

הפרעוש נפל קורבן להונאת ענק: על פי הפרסומים בספרד, כוכב פריז סן ז'רמן רכש נכס יוקרתי בברצלונה לפני כארבע שנים ולא ידע שהוצא למקום צו הריסה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ליואנל מסי אמנם זכה בתחילת השבוע בכדור הזהב השביעי שלו, אבל השבועות האחרונים כנראה מאוד לא פשוטים עבורו. הוא הבקיע שער אחד בלבד במדי פריז סן ז'רמן בליגה הצרפתית למרות שבעט 30 פעם לעבר שערי היריבות וכעת מסתבר כי הוא גם נפל קורבן להונאה שעלתה לו כ-30 מיליון יורו.

על פי דיווח שפורסם ב"El Confidencial", הפרעוש שילם כ-34 מיליון דולר בשנת 2017 עבור רכישת בית המלון היוקרתי בברצלונה "MiM Stiges", אלא שבעלי בית המלון מכר לכדורגלן את הנכס בידיעה שהוצא על ידי בית המשפט המקומי צו הריסה למקום. מסי לא ידע דבר על עתידו של הבניין, שהסיבה להריסתו היא שמרפסות אינן עומדות בתקנים וגורמות לכך שהבניין נמצא בסכנת קריסה – מה שלא מותיר ברירה אלא להרוס את כולו.

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן
ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן | רויטרס

תחילה המחשבה הייתה להרוס אך ורק את המרפסות ולשפץ את המבנה, אלא שהוא בנוי בצורה כזו שאין ברירה אלא להרוס את כולו. בבית המשפט ובעירייה המקומית עומדים על כך שמדובר במבנה מסוכן שאין ברירה אלא לפנותו, למורת רוחו של מסי שהשקיע סכום עתק – עבורו מדובר במשכורת שנתית, להוציא הכנסות מחוץ למועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי