טרגדיה בברזיל: מגן פלמנגו דרס למוות רוכב אופניים

play
ראמון, שחקן פלמנגו | GettyImages, Buda Mendes
מלכת דרום אמריקה: צפו בפלמייראס זוכה בליברטדורס פעם שנייה ברציפות 04:12

ראמון בן ה-20 התנגש ברוכב אופניים בן 30. המגן השמאלי הזעיק אמבולנס, אך הפצוע מת בדרך לבית החולים. המועדון הודיע כי יסייע לשחקן בהליך המשפטי

(גודל טקסט)

כשראמון עלה אתמול (שבת) לכר הדשא בדקה ה-76 ב-1:1 של פלמנגו נגד ספורט רסיפה, הוא לא תיאר לעצמו שתוך פחות מ-24 הוא יהיה מעורב ברגע משנה חיים. המגן השמאלי בן ה-20 היה מעורב בתאונת דרכים איומה, שבמהלכה התנגש עם רכבו בג'ונתאס דאבי דוס סנטוס, רוכב אופניים בן 30, והרג אותו.

במהלך האירוע שהתרחש בריו דה ז'ניירו, ראמון הזעיק אמבולנס כדי שיעזרו לטפל בפצוע, ועל פי העדויות הוא היה די רגוע ביחס לסיטואציה אליה נקלע. עם זאת, מאמצי ההצלה לא נשאו פרי ורוכב האופניים מת בדרך לבית החולים. שחקנה של האדומים – שחורים הלך להעיד בתחנת המשטרה ולאחר מכן שוחרר.

פלמנגו הודיע כי תסייע לשחקן הקבוצה בהליך המשפטי שמצפה לו: "אנחנו מאוד עצובים, הוא ספורטאי למופת. בסיטואציה כזו ברור שנעזור לו".

לאחרונה, האדומים – שחורים פספסו הזדמנות לזכות בגביע הליברטדורס לאחר שהפסידו בהארכה 2:1 לקבוצה ברזילאית אחרת, פלמייראס. בליגה המקומית ממוקמת פלמנגו במקום השני, אך אתלטיקו מיניירו הראשונה כבר הבטיחה את הזכייה באליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי