העברות בעולם, 15.12: יובנטוס רוצה את איקרדי, שלא מסתדר עם מסי

play
מאורו איקרדי שחקן פריז סן ז'רמן | רויטרס
שער ענק ללקאזט ב-0:3 של ארסנל על סאות'המפטון 02:05

הביאנקונרי נואשים לחיזוק בהתקפה, חלוץ פ.ס.ז' עשוי להגיע בהשאלה. מאמן חדש לאורוגוואי, ברצלונה תעביר לארסנל את דמבלה תמורת אובמיאנג?

(גודל טקסט)

רשמי

* דייגו אלונסו מונה למאמנה החדש של נבחרת אורוגוואי. לאלונסו בן ה-46 יש שמונה הופעות במדים הלאומיים כשחקן, וכמאמן הוא הספיק להדריך קבוצות במולדתו, בפרגוואי, במקסיקו וגם את אינטר מיאמי מה-MLS. כזכור, התכולים פיטרו את אוסקר טבארס הוותיק אחרי 15 שנה בתפקיד לאור ההסתבכות במוקדמות המונדיאל. כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים לקמפיין, אורוגוואי מדורגת במקום השביעי, שאפילו לא מוביל לפלייאוף, אך היא רחוקה נקודה בלבד מהמקום הרביעי דרכו מעפילים אוטומטית.

* בטיס הודיעה: סרחיו קנאלס האריך חוזה עד 2026. סכום השחרור: מיליארד יורו.

שמועות

* נשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס טוען ש"כל הסימנים מראים שקיליאן אמבפה יעבור לריאל מדריד בקיץ", ומעריך שיש סיכוי טוב שגם ארלינג הולאנד יגיע. למרות שגם ברצלונה מפנטזת על הולאנד וראשיה אמורים להיפגש בקרוב עם סוכן העל מינו ראיולה בנוגע לסקורר של דורטמונד, טבאס מסביר ש"לברצלונה יש מעט מאוד אפשרויות לעשות מהלך כזה. אין לה את המשאבים הנדרשים לדעתי. לריאל מדריד דווקא כן".

פייר אמריק אובמיאנג, שחקן ארסנל
פייר אמריק אובמיאנג, שחקן ארסנל | GettyImages, Alex Pantling

* האם לאחר שלילת סרט הקפטן פייר אמריק אובמיאנג יעזוב את ארסנל כבר בינואר? על פי ה"אינדפנדנט", ברצלונה מודעת לסיטואציה של השחקן בלונדון, וייתכן כי לאור המתיחות עם מיקל ארטטה הוא יעזוב כבר בחודש הבא. המכשול הוא השכר של אובמיאנג, שמוערך בכ-350,00 פאונד בשבוע, אך פתרון לכך עשוי להיות טרייד בו עוסמאן דמבלה, שגם כן מרוויח משכורת עתק, יעשה את הדרך ההפוכה.

* קארים אדיימי מהווה "מטרה רצינית" עבור פריס סן ז'רמן בשוק ההעברות, כך לפי "RMC". החלוץ הגרמני של רד בול זלצבורג אף נכח בפארק דה פראנס בניצחון הליגה על מונאקו, אך סגנית אלופת צרפת נמצאת הרבה מאחורי דורטמונד במאבק על שירותיו.

שחקן זלצבורג קארים אדיימי
פריז הצטרפה לדורטמונד במאבק. אדיימי | רויטרס

* יובנטוס מקווה להחתים בחודש הבא את מאורו איקרדי, כך לפי ה"טוטוספורט". על פי הדיווח, חלוצה של פריז סן ז'רמן לא מסתדר במיוחד עם בן ארצו ליאונל מסי ולא זוכה להרבה דקות משחק בעיר האורות. הגברת הזקנה שבהבקיעה 23 שערים בלבד ב-16 משחקי ליגה נואשת לחיזוק לחלק ההתקפי כדי לקרוא תיגר על מקום בטופ 4. יובנטוס הוזכרה בהקשר של מספר חלוצים כולל דושאן ולאחוביץ', אך עסקה שתנחית בטורינו את קפטן אינטר לשעבר נראית אפשרית יותר. יובנטוס מסוגלת לעמוד בדרישות השכר ומקווה להחתים את הארגנטינאי בהשאלה לחצי עונה עם אופציית רכישה. מתווכים בין הצדדים כבר עובדים על עסקה, כאשר הצרפתים מעוניינים להכניס במסגרת חובת רכישה.

מאורו איקרדי שחקן פריז סן ז'רמן
יחזור לאיטליה? איקרדי | ברני ארדוב

* ניוקאסל ממשיכה במאמציה להחתים את מגן אתלטיקו מדריד קירן טריפייר. המאמן אדי האו יודע שהוא זקוק למנהיגים בחדר ההלבשה לקראת מאבק ההישרדות שמצפה לקבוצה, ומקווה שיוכל לשכנע את השחקן לעבור מקבוצה שמשחקת בשמינית גמר ליגת האלופות לכזו שנלחמת על חייה בליגה הבכירה. השיחות החלו בחודש שעבר, ובין הצדדים חלה התקדמות.

* מנצ'סטר יונייטד הצטרפה במפתיע למירוץ אחר בלם צ'לסי אנטוניו רודיגר, כך נטען ב"סאן". הגרמני מסיים את חוזהו בתום העונה, טרם על חוזה חדש, ולאור זאת הוא עלול לעזוב את אלופת אירופה. ריאל מדריד הוזכרה מספר פעמים כמועמדת בכירה לצרפו.

אנטוניו רודיגר שחקן צ'לסי מול סקוט מקטומיניי שחקן מנצ'סטר יונייטד
היה יכול להכריע את המשחק והחמיץ. רודיגר | רויטרס

* אחרי שמנהלה הספורטיבי של ליברפול, מייקל אדוארדס, הודיע על עזיבת הקבוצה בסוף העונה, בבריטניה מדווחים כי ריאל מדריד רוצה למנות אותו לתפקיד זהה בבירת ספרד. בשנים האחרונות, לאדוארדס בן ה-42 היה חלק משמעותית מכמה מההחתמות המוצלחות של האדומים כמו מוחמד סלאח, וירג'יל ואן דייק ואליסון.

* נאפולי מעוניינת לצרף את המגן השמאלי של ליל, ריינילדו. הקבוצה מדרום איטליה סובלת מבעיה בעמדה זו, שכן פאוזי גולאם וחואן ז'סוס מתקשים להרשים ולכן כל הנטל נמצא על כתפיו של מריו רוי.

* ווסטהאם היא אחת מתוך מספר קבוצות אירופאיות שעוקבות אחרי ולנטין קסטייאנוס, אלוף ה-MLS הטרי עם ניו יורק סיטי FC. הארגנטינאי בן ה-23 צפוי לעלות כ-15 מיליון פאונד.