ילד של אבא: צפו בבנו של מאמן פורטו עולה מהספסל וכובש שער ניצחון בדקה ה-89

play
מאמן פורטו סרג'יו קונססאו חוגג עם בנו פרנסיסקו קונססאו | GettyImages, Gualter Fatia
בנו של המאמן כבש שער ניצחון בדקה ה-89, פורטו חזרה מ-2:0 ל-2:3 דרמטי 02:19

בנו של סרג'יו קונססאו, פרנסיסקו בן ה-19, כבש את שערו הראשון בקבוצה הבוגרת שתי דקות בלבד אחרי שעלה מהספסל והשלים קאמבק מ-2:0 ל-2:3 על אשטוריל

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)

לא בכל יום מאמן בקבוצת כדורגל מעלה את בנו מהספסל, ובטח שלא בכל יום הבן גם כובש שער ניצחון דרמטי במאבק האליפות. אמש (שבת), מאמנה של פורטו סרג'יו קונססאו הגיעה למשחק חוץ מול אשטוריל המפתיעה לאחר שספורטינג ליסבון נצמדה אליה בטבלה.

פרנסיסקו קונססאו, שחקן פורטו חוגג
שער בכורה בבוגרת, שער ניצחון. קונססאו חוגג | רויטרס

הדרקונים פיגרו 2:0 במחצית, אך כוכב הקבוצה לואיס דיאס השווה בדקה ה-84. כעבור שלוש דקות החליט קונססאו לבצע חילוף התקפי: הבלם פאביו קארדוסו יצא, הקשר ההתקפי פרנסיסקו קונססאו, הלוא הוא בנו, עלה על כר הדשא. ברזומה של קונססאו בן ה-19 עשרות הופעות במדי הקבוצה הבוגרת, אך הוא עדיין לא הצליח להגשים את החלום ולהבקיע שער בקבוצה של אביו, עד הערב.

שניות בודדות לפני שהסתיימה הדקה ה-89, קונססאו הצעיר הגיע לכדור רוחב, שיגר אותו לרשת ורץ לחגוג, איך לא, עם אביו. סרג'יו חגג והתחבק עם בנו, במה שהפך למחזה שריגש רבים. פורטו הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום, להבטיח ניצחון ליגה שמיני ברציפות ולפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה על פני ספורטינג ליסבון. אם פורטו תמשיך כל הדרך לזכייה באליפות, ייתכן כי היום הגדול של משפחת קונססאו יהפוך לאחד הרגעים המכוננים במסע לתואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי