העברות בעולם, 9.1: סיטי וניוקאסל בעקבות איסק, טראורה לברצלונה?

play
אלכסנדר איסק, שחקן ריאל סוסיאדד | GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce
הסתדרה בלי פפ: סיטי הביסה 1:4, פאלמר כבש ובישל 02:39

השבדי ברשימת המועמדים של הסיטיזנס כגיבוי להולאנד, המגפייז בוחנים אלטרנטיבות. שחקן וולבס עשוי להחליף את דמבלה, נשיא סיארה הברזילאית: "ריברי הוצע לי, לא ידעתי שהוא עדיין משחק"

(גודל טקסט)

העברות

* אחרי שהגיע בהשאלה בפתיחת העונה, מעברו של השוער פאו לופס מרומא למארסיי הפך לקבוע. הספרדי הגיע ל-20 הופעות במדי הקבוצה מדרום צרפת, ובהתאם להסכם הופעל סעיף הרכישה וכעת השוער חתום בקבוצה עד 2026.

* גנואה רכשה משטורם גראץ האוסטרית את קלבין יבואה. החלוץ הגנאי בן ה-21 מגיע תמורת 6.5 מיליון יורו.

אלכסנדר איסק, ריאל סוסיאדד מול יספר סילסן, ולנסיה
ריאל סוסיאדד נעצרה על ידי ולנסיה. איסק מול סילסן | אימג'בנק GettyImages, ANDER GILLENEA/AFP

שמועות

* ארלינג הולאנד הוא האופציה המועדפת על ידי מנצ'סטר סיטי לחיזוק בעמדת החלוץ, אך לאלופת אנגליה יש כמה יעדים כגיבוי, כאשר לאחרונה הצטרף שם נוסף לרשימה. אחרי שהסיטיזנס פעלו לרכוש את הארי קיין בקיץ האחרון והביעו עניין בדושאן ולאחוביץ', כעת גם חלוץ ריאל סוסיאדד ונבחרת שבדיה, אלכסנדר איסק, נמצא על הכוונת.

* גם ניוקאסל שואפת לצרף את אלכסנדר איסק, אך מבינה שפתרונות פשוטים יותר לעמדת החלוץ עשויים יותר במבה דיינג ממארסיי וסרדאר אזמון מזניט, כך על פי ה"דייילי מייל". בנוסף אדי האו רוצה לצרף שני בלמים, כאשר לאור הקושי בצירוף סוון בוטמן מליל המגפייז סימנו את בלמה בן ה-20 של מונאקו, בנואה בדיאשיל. גם ווסטהאם, וולבס ומנצ'סטר יונייטד הביעו עניין בצרפתי בחודשים האחרונים.

* בצל ההתעניינות של כמה מגדולות היבשת, ביניהן צ'לסי, במגן מילאן תאו הרננדז, פאולו מאלדיני הודיע כי השיחות בנוגע להארכת חוזהו "נראות טוב", בדומה למצבו של איסמעיל בנאסר. בנוסף, האיטלקי האגדי המשמש כמנהלה הטכני של הרוסונרי סיפר כי ישנן שיחות גם עם רפאל לאאו.

אדאמה טראורה שחקן וולבס (מימין) שומר על ריקרדו פריירה שחקן לסטר סיטי
יחזור לברצלונה? טראורה | רויטרס

* על פי ה"ספורט", אדאמה טראורה סומן כמחליף הפוטנציאלי של עוסמאן דמבלה, אם וכאשר שיחות הארכת החוזה עם הצרפתי לא יבשילו. שחקן האגף של וולבס גדל בברצלונה ואף ערך הופעות בודדות במדי הקבוצה הבוגרת. בספרד טוענים כי לטראורה יחסים קרובים עם ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, סרג'י רוברטו ופראן טורס. יש לציין כי טרינקאו מושאל מהקטאלנים לזאבים עם אופציית רכישה, וייתכן שהבלאוגרנה ינצלו זאת כדי לקדם את העסקה.

* ארסנל הצטרפה למירוץ בין קבוצות הפרמיירליג על שירותיו של קשר יובנטוס, ארון ראמזי. הוולשי ששיחק שנים רבות אצל התותחנים לפני שעבר לאיטליה צפוי לעזוב החודש את ארץ המגף, כאשר הקבוצות הנוספות שמעוניינות בו הן ברנלי, ניוקאסל, קריסטל פאלאס ואברטון.

* אחרי מנצ'סטר סיטי, גם ליברפול מעוניינת בקשר הצעיר של ברצלונה, גאבי. האדומים מוכנים להציע לשחקן בן ה-17 שכר הגבוה פי 50 משכרו הנוכחי במועדון נעוריו.

שחקן סלרניטנה פרנק ריברי
שחקן סלרניטנה פרנק ריברי | אימג'בנק GettyImages, Francesco Pecoraro

* פרנק ריברי בדרך לברזיל? שחקנה בן ה-38 של סלרניטנה האיטלקית עשוי לעבור כבר בחורף הקרוב לסיארה מהמקום ה-11 בליגה הבכירה, נשיא המועדון התבטא בנושא ואמר: "התקשרו אליי כדי להציע לי את פרנק ריברי, אני אפילו לא ידעתי שהוא עדיין משחק. האם אנחנו הולכים לצרף אותו? אני עדיין לא יודע".

* אחרי שקירן טריפייר עבר לניוקאסל, מגן ארסנל סדריק סוארס הוצע לאתלטיקו מדריד כמחליף אפשרי בעמדת המגן הימני. אם העסקה תצא לפועל, היא ככל הנראה תהיה בהשאלה עד לתום העונה עם אופציית רכישה.