העברות בעולם, 22.1: לברקוזן הודיע על צירופו של סרדר אזמון

play
עם החולצה החדשה. אזמון | אתר רשמי, אתר באייר לברקוזן
משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון לצ'לסי, שסיימה ב-1:1 מול ברייטון 01:46

שחקן ההתקפה האיראני של זניט סיכם לחמש עונות ואמר: "זה צעד משמעותי קדימה". צ'לסי רוצה את עוסמאן דמבלה בהשאלה

(גודל טקסט)

* באייר לברקוזן הודיעה על החתמתו של סרדר אזמון מזניט סנט פטרסבורג. האיראני בן ה-27 חתם אצל האדומים-שחורים עד 2027. "אני עושה צעד קדימה מהקבוצה הטובה ברוסיה לאחת הליגות הטובות באירופה. ללברקוזן יש סגל נהדר, אני עוקב אחרי הקבוצה כבר הרבה זמן".

* ווילסון איזידור בן ה-21 עבר ממונאקו ללוקומוטיב מוסקבה תמורת 3.5 מיליון יורו.

סרדר אזמון שחקן באייר לברקוזן
עם החולצה החדשה. אזמון | אתר רשמי, אתר באייר לברקוזן

שמועות

* לפי "מארקה", צ'לסי הביעה מוכנות לקבל את עוסמאן דמבלה בהשאלה מברצלונה עד לתום העונה. שחקן הכנף נלהב מהאפשרות לחדש את שיתוף הפעולה עם תומאס טוכל שאימן אותו בדורטמונד, אבל זו לא האופציה היחידה: גם ניוקאסל, יונייטד ויובנטוס מביעות התעניינות בצרפתי, ובמקביל גם פריז סן ז'רמן אורבת ותשקול להחתימו אם קיליאן אמבפה יעזוב.

* ג'ו בארונה, המנהל הספורטיבי של פיורנטינה, מאשר בשיחה עם התקשורת האיטלקית: קיבלנו הצעה "נדיבה" מקבוצת פרמיירליג בכירה על דושאן ולאחוביץ', אבל עדיין אין משא ומתן של ממש בין הצדדים. ארסנל הוזכרה כמועמדת המובילה להחתים את החלוץ הלוהט, אבל בארונה טוען: "הסטטוס שלו לא השתנה. היו כבר הרבה שמועות בעבר, ושום דבר לא קרה".

* כריסטיאן אריקסן הלהיב את אייאקס אחרי שהתאמן עם קבוצת המילואים של המועדון, והצית את בדמיון של האוהדים שמפנטזים על קאמבק. יחד עם זאת, סוכנו של הקשר הדני הסביר שהסבירות שיחתום באייאקס נמוכה, ושהוא מעוניין לחתום בפרמיירליג, ככל הנראה בברנטפורד.

* לפי "דיילי מייל", וולבס וטוטנהאם מתקרבות לסיכום על עסקת אדאמה טראורה, במסגרתה יעבור החלוץ לשורות התרנגולים תמורת כ-20 מיליון ליש"ט.

דושאן ולאחוביץ' שחקן פיורנטינה חוגג שער
לא מפסיק להבקיע. דושאן ולאחוביץ' | אימג'בנק GettyImages, Gabriele Maltinti