העברות: פשיץ' בדרך למועדון גדול, דור פרץ על הכוונת של ספאל

play
אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום
עוד תואר הלך: ברצלונה עפה מהגביע לאחר 3:2 דרמטי לאתלטיק בילבאו 03:21

הישראלי סומן בליגת המשנה באיטליה, אקס מכבי תל אביב קרוב למעבר יוקרתי. ניקלאס זולה יעזוב את באיירן מינכן, קסייה סיכם בברצלונה ויצטרף עם סיום חוזהו בקיץ

(גודל טקסט)

רשמי

* מנכ"ל באיירן מינכן, אוליבר קאן, קיים מסיבת עיתונאים בה הודיע באופן רשמי כי בלם הקבוצה, ניקלאס זולה, יעזוב את הקבוצה בקיץ ויהפוך לשחקן חופשי: "יש לנו אחריות מסוימת כשזה מגיע להצעות. אנחנו צריכים להיצמד לתנאים כלכליים מסוימים. זה נורמלי בעסקים שלא תמיד מגיעים להסכמות. המו"מ עם ניקלאס נמשך הרבה זמן, הגשנו לו הצעה והוא סירב לה, הוא רוצה לעזוב בסוף העונה".

שמועות

* ישראלי שני בסרייה B? באיטליה הזכירו את דור פרץ, שממעט לשחק בוונציה, כאחד המועמדים להצטרף לספאל ולרדת לליגה בה משחק יונתן כהן במדי פיזה.

* שחקן ששיתף פעולה עם פרץ אשתקד במכבי תל אביב וגם כן עשוי לעבור קבוצה בינואר הוא אלכסנדר פשיץ'. החלוץ הסרבי שמשחק בפתיח קראגומרוק מהליגה הראשונה בטורקיה עשוי להשתדרג ולעבור לפנרבחצ'ה, שקרובה להשלמת העסקה. נשיא פנר קיבל תשובה חיובית בפגישה הראשונה שקיים עם מקבילו בקבוצתו הנוכחית של החלוץ, כך על פי דיווחים בטורקיה.

* פרנק קסייה, קשר מילאן שנמצא עם נבחרת חוף השנהב באליפות אפריקה בימים אלו, סיכם את תנאיו בברצלונה לפי דיווח ב "Sportitalia". הוא יצטרף רק ביוני, עם תום חוזהו אצל הרוסונרי.

* לפי "SKY", ניוקאסל ויתרה על ג'סי לינגרד. המגפייז עשו ככל שביכולתם כדי לצרף את קשר מנצ'סטר יונייטד לפחות בהשאלה עד תום העונה והציעו תמורתו 6 מיליון ליש"ט בנוסף לתשלום שכרו, אולם הסכומים שדורשת יונייטד גבוהים הרבה יותר וכנראה הובילו לסיום המו"מ. מנגד, בצרפת נטען שהוגשה הצעה בגובה 30 מיליון ליש"ט על קשר ליון ברונו גימראייש והפערים בין המועדונים לא גדולים.

ניוקאסל ויתרה עליו. לינגרד | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images



* שחקן נוסף של מנצ'סטר יונייטד שמבוקש הוא דוני ואן דה בייק. ב"talkSPORT" פורסם שקריסטל פאלאס מאמינה ביכולתה לצרפו בהשאלה עד תום העונה.

* עסקת אדאמה טראורה מוולבס לטוטנהאם קרובה לסיכום. הקשר צפוי לעבור תמורת כ-20 מיליון ליש"ט ועל פי הפרסומים סיכם את תנאיו ישתכר 120 אלף ליש"ט בשבוע.

* לפי "רדיו קטלוניה", אפשר כבר להצהיר על ססאר אספיליקואטה כשחקן ברצלונה. קפטן צ'לסי צפוי לעזוב בתום העונה עם סיום חוזהו.

* אתלטיקו מדריד מחפשת חלוץ ואחרי שאיבדה את דושאן ולאחוביץ' שצפוי לחתום רשמית ביובנטוס בקרוב מאוד, היא עשויה לפנות לחלוץ אברטון ונבחרת אנגליה, דומיניק קלברט-לואין.

* ארון ראמזי לא רצוי על ידי יובנטוס ואחרי שדחה הצעות מקבוצות תחתית בפרמיירליג וביניהן ניוקאסל וברנלי, הוא עשוי להיות מוקפא על ידי הביאנקונרי, כך פורסם באיטליה.

* טורונטו לא מסתפקת בלורנצו אינסינייה ונמצאת במו"מ גם עם קפטן גנואה, דומניקו קרישיטו.

* העיתונאי פבריציו רומאנו דיווח שמגן אייאקס ניקולאס טגליאפיקו לוחץ על ראשי המועדון לשחררו לברצלונה, שמנסה לצרפו בהשאלה ומוכנה לשלם כ-5 מיליון יורו אם תחליט לממש אופציית רכישה שתוכנס לחוזה.

* סאות'המפטון צפויה להגיש לצ'לסי הצעה בסך 25 מיליון פאונד תמורת החלוץ האלבני שמושאל העונה מהבלוז לקדושים, ארמנדו ברויה.