העברות בעולם, 27.1: יובנטוס סיכמה על רכישת ולאחוביץ', גוזנס באינטר

play
הכי קל שיש. ולאחוביץ' | GettyImages, Gabriele Maltinti
שער מדהים לזייש, צ'לסי ניצחה 0:2 את טוטנהאם בדרבי חם 03:24

הביאנקונרי ירכשו את החלוץ הסרבי מפיורנטינה תמורת 75 מיליון יורו, שחקן הכנף עזב את אטאלנטה ועבר למילאנו. אדאמה טראורה יחתום בברצלונה, ארבלדזה הוצג בהאל סיטי

(גודל טקסט)

העברות

* אינטר הודיעה על רכישתו של רובין גוזנס. המגן-כנף הגרמני הבינלאומי של אטאלנטה עבר בהשאלה למעשה, אך לנראזורי חובת רכישה בסוף העונה תמורת 25 מיליון יורו. הוא חתם עד 2026.

* אתלטיקו מדריד השלימה את רכישת דניאל ואס. שחקנה של ולנסיה ונבחרת דנמרק חתם לשנה וחצי, עד קיץ 2023.

* שוטה ארבלדזה, חלוץ העבר שכמאמן כזכור עבר גם במכבי תל אביב, מונה להאל סיטי וינסה לחלץ אותה מחתית הצ'מפיונשיפ באנגליה.

* חלוץ נבחרת פולין, קרול שבידרסקי, עבר מפאוק סלוניקי לשארלוט מה-MLS תמורת כ-4.5 מיליון יורו.

* אמאד דיאלו, הכוכב הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, עבר בהשאלה לריינג'רס בחוזה עד תום העונה ללא אופציית רכישה.

* מגן הופנהיים פאבל קאדז'אבק האריך את החוזה שלו בקבוצה עד 2025. "אני אסיר תודה כלפי המועדון ושמח שאשלים כאן עשר שנים", אמר הצ'כי.

* שחקן מכבי חיפה לשעבר, קמיל ואצק בן ה-34, עבר בין קבוצות בליגה הצ'כית. הקשר עזב את בוהמיאנס 1905, בה שיחק מאז 2019, לפרדוביצה – הקבוצה מהמחוז בו גדל.

* טרבזונספור שנמצאת בדרכה הבטוחה לזכייה באליפות טורקיה, חושבת על העתיד וצירפה שני שחקנים צעירים מבורסאספור תמורת סכום כולל של 1.5 מיליון יורו: החלוץ בטוחאן קור (20) והבלם טהא אלטיקרדש (18).

* יוריט הנדריקס חזר להולנד. הקשר האחורי שנמכר בקיץ מפ.ס.וו איינדהובן לספרטק מוסקבה ולא התאקלם ברוסיה, הושאל לפיינורד לשנה וחצי. לענקית מרוטרדם אופציה לרכוש אותו.

* מץ שנאבקת על חייה בליגה הבכירה בצרפת, רכשה מפורטימוננסה הפורטוגלית את פאלי קאנדה. המגן השמאלי בן ה-24 עלה לצרפתים 2.5 מיליון יורו.

* סימן חיים מווילפריד בוני: החלוץ השנהבי שפעם עלה למנצ'סטר סיטי למעלה מ-30 מיליון יורו, חתם עד סוף העונה בניימיכן ההולנדית. בוני בן ה-33 היה ללא קבוצה במשך יותר משנה, אחרי שסיים את דרכו באיתיחאד הסעודית באוקטובר 2020.

* קאלום צ'יימברס, בלם ארסנל שנרכש ב-2014 תמורת כ-15 מיליון יורו, בגיל 19 בלבד, והתקשה להטביע חותם למרות שהיה שייך לתותחנים שנים רבות, נמכר לאסטון וילה וחתם לשלוש שנים וחצי.

* ווטפורד השלימה את רכישתו של שחקן הכנף הניגרי סמואל קאלו מבורדו. המחיר של השחקן בן ה-24: כ-3 מיליון יורו.

שמועות

* יובנטוס הגיעה לסיכום עם פיורנטינה על רכישתו של דושאן ולאחוביץ' תמורת 75 מיליון יורו. החלוץ הסרבי ירוויח 7 מיליון יורו בעונה.

* אדאמה טראורה כבר היה רגל וחצי בטוטנהאם, אבל לפי "האתלטיק" הוא יגיע ביום שישי לבדיקות רפואיות ויחתום בברצלונה בהשאלה עד תום העונה. גם לפי פבריציו רומאנו העסקה תושלם מחר ובמסגרתה הקשר ישוב לברצלונה, אותה עזב ב-2015 לטובת מעבר לאנגליה, כשהקטלאנים ישלמו את כל שכרו עד תום העונה וגם יוכלו לרכוש אותו בתום העונה תמורת 30 מיליון יורו.

* מה קורה עם פאולו דיבאלה? הכוכב הארגנטינאי מסיים חוזה ביובנטוס כשלא ברור האם ימשיך בגברת הזקנה, ואחרי שאתמול פורסם שליברפול יצרה עמו קשר, היום טוענים באיטליה שנציגי השחקן פנו למנצ'סטר סיטי, והשחקן "ישמח לעבור לפרמיירליג".

* בגרמניה טוענים: אברטון וניוקאסל מביעות עניין בתומאס מולר בן ה-32, החלוץ הגרמני שחוזהו בבאיירן מינכן מסתיים. ב"בילד" טוענים: "מולר מעוניין במעבר".

* טאקומי מינאמינו, שחקן ההתקפה היפני של ליברפול, מחוזר על ידי לידס ומונאקו, אולם המייטירדס סירבו לדון בשחרורו.

פאולו דיבאלה, שחקן יובנטוס
הו, עכשיו זה נהיה מעניין. דיבאלה | אתר רשמי, יובנטוס

* ב"קוריירה דלו ספורט" מדווחים שדייגו קוסטה סיכם את תנאיו בסלרניטנה. החלוץ הוותיק (33) ינסה לסייע לקבוצה מדרום איטליה להינצל מירידה.

* קשר ריאל מדריד, איסקו, קיבל הצעת ענק מקבוצה בקטאר ששמה טרם פורסם. לפי "מארקה", לאביו של הקשר הוגשה הצעה עם שכר של 15 מיליון יורו לעונה.

* אינטרנסיונאל הברזילאית הודיעה על סיכום עם זניט סנט. פטרסבורג בנוגע למכירתו של יורי אלברטו. החלוץ בן ה-20 יחתום בקבוצה הרוסית תמורת 20 מיליון יורו, אבל יישאר בברזיל כמושאל עד הקיץ.

* על פי דיווחים באיטליה, אנדריי שבצ'נקו שפוטר מתפקידו כמאמן גנואה, צפוי להיות מחליפו של פאולו סוזה כמאמן נבחרת פולין.

* אילאיש מוריבה, השחקן שעזב את ברצלונה וחתם בלייפציג, קרוב מאוד לחזרה לספרד והוא צפוי להיות מושאל לוולנסיה.