"אנתוני וואקמה לא אנושי, מה שהוא עשה זה לא נורמלי"

play
אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור | GettyImages
באריירו הורחק, יחזקאל הציל: רק 1:1 להפועל באר שבע באשדוד 03:22

טרבזונספור צועדת לעבר אליפות ראשונה אחרי 38 שנה, הניגרי סיפק את בישול העונה במשחק העונה ושוב הותיר את הטורקים בהלם: "בגיל 32 יש לו מהלכים שקשה להאמין". וגם: ההצעה החדשה שקיבל

קבוצות: טרבזונספור
(גודל טקסט)

אנתוני וואקמה עשה את הבלתי ייאמן כשהיה מכוכבי הפועל באר שבע והוביל אותה לאליפות ראשונה אחרי 40 שנה, אבל כעת הוא עושה זאת גם בטורקיה. אמש (ראשון) הניגרי כיכב בניצחון טרבזונספור 1:2 על קוניאספור, ניצחון שהגדיל ביניהן את הפער בפסגה ל-12 נקודות וקירב את קבוצתו לאליפות ראשונה מאז 1983/84, אבל הסיפור הגדול בבוקר שאחרי המשחק הוא הבישול המטורף של הניגרי.

צפו בבישול העונה של וואקמה במשחק העונה בטורקיה

וואקמה, למי שעדיין לא צפה בבישול שלו, היתל במספר שחקני היריבה ברחבת ה-16, עבר ביניהם ובסוף מסר כדור רוחב לחלוץ הבוסני אדין ויסצ'ה שמקרוב הכפיל את היתרון המקומי. "הוא לא אנושי, הוא לא נורמלי", אמר השדר ארמן טורוגלו, "הוא השאיר מאחוריו חמישה שחקנים. זה לא אמיתי".

גם באתר "פנאטיק" החמיאו לאקס הפועל באר שבע: "המופע של וואקמה", נכתב בכותרת, "הוא אמנם לא הבקיע גם הפעם, אבל הוא בהחלט גנב את ההצגה נגד קוניאספור. בגיל 32 יש לו מהלכים שקשה להאמין שאפשר לבצע אותם, הוא שש פעמים התחמק מהשמירה ועבר".

אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור
אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור | GettyImages, VI-Images

גם באתר "sozcu" לא חסכו במחמאות: "מה עשית, אנתוני וואקמה?! הוא הימם את כל אוהדי הכדורגל במדינה, הוציא להם את העיניים. וואקמה שוב הוכיח את יכולות השליטה המדהימה שלו בכדור ואת כישורי הדריבל שלו".

וואקמה מסיים בתום העונה את חוזהו וכידוע הוא זוכה לעניין רב מקבוצות במפרץ ועל פי הדיווחים קיבל הצעות עתק, אך בימים האחרונים פורסם בטורקיה שבעלי טרבזונספור החליט לנהל את המו"מ להארכת חוזהו של וואקמה בעצמו ולא לאפשר לאנשיו לעשות זאת, במטרה להראות לוואקמה עד כמה רציני המועדון ופועל כדי להשאירו. כעת בטרבזון אופטימיים יותר בכל הנוגע להשארת וואקמה, שככל הנראה יחתום לשלוש שנים נוספות עם אופציה לעונה נוספת תמורת כ-2.5 מיליון יורו לעונה, עלייה של כמיליון יורו לעונה לעומת חוזהו הנוכחי.