מחיר הבגידה: טימושצ'וק איבד את תאריו ותעודת המאמן באוקראינה

משיאן ההופעות בנבחרת האוקראינית נשללו גם כל המשחקים במדים הלאומיים, לאחר שלא גינה את פלישת רוסיה ונשאר לעבוד בזניט סנט פטרסבורג

(גודל טקסט)

התאחדות הכדורגל האוקראינית החליטה להגיב בחריפות ל"בגידה" של אנטולי טימושצ'וק: היום (רביעי) הוכרז כי משחקן העבר יישללו כל התארים והפרסים האישיים בהם זכה בקריירה ככדורגלן, בנוסף למחיקת כל ההופעות שלו בנבחרת אוקראינה, וכן שלילת רישיון האימון שלו במדינה. בחשבון האינסטגרם הרשמי של ההתאחדות פורסמה תמונה של טימושצ'וק מצביע עם הכיתוב: "אתה יודע את הכיוון, תעקוב אחרי ספינת המלחמה".

כזכור, טימושצ'וק שנחשב לאגדה באוקראינה ספג ביקורת קשה מהתקשורת ומאנשי כדורגל במדינה בגלל שלא התבטא בפומבי בנושא פלישתה של רוסיה, ואף בחר להישאר בתפקידו כעוזר מאמן זניט סנט פטרסבורג הרוסית. מעבר לכך, שחקן העבר הפסיק לשלם מזונות לגרושתו בטענה שהסנקציות שהוטלו על רוסיה לא מאפשרות לו לבצע העברה בנקאית.

חשוב לציין כי טימושצ'וק בן ה-44 הוא שיאן ההופעת בנבחרת אוקראינה בכל הזמנים, ולבש את מדיה ב-144 משחקים במהלך הקריירה שאותה סיים כאחד השחקנים הגדולים במדינה. גם עם זניט הוא מזוהה לא מעט, שכן בתור שחקן הוא העביר במדי ארבע עונות בסך הכל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי