דיווח: ארגנטינה תקיים משחק ידידות נגד נבחרת ישראל ביוני

play
שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי | רויטרס
תקציר: אקוודור - ארגנטינה 1:1 02:00

בתקשורת הארגנטינית נטען כי חמישה ימים אחרי איטליה, מסי וחבריו צפויים לפגוש את הכחולים-לבנים באירופה כחלק מהכנותיהם למונדיאל

(גודל טקסט)

ארבע שנים לאחר שביטלה את הגעתה ארצה למשחק ידידות נגד נבחרת ישראל, נבחרת ארגנטינה צפויה להתמודד מול הכחולים-לבנים ב-6 ביוני הקרוב כחלק מההכנות של ליאונל מסי וחבריו למונדיאל בקטאר, כך דווח אמש (שישי) בתקשורת מהמדינה הדרום אמריקאית. עם זאת, יש לציין כי המשחק לא מתוכנן להיערך בישראל, אלא באירופה.

כידוע, לאלופת הקופה אמריקה נקבע משחק נגד הזוכה ביורו האחרון, איטליה, שיתקיים באצטדיון וומבלי שבלונדון ב-1 ביוני, כאשר האלביסלסטה חיפשה יריבה נוספת לתרגול לקראת הגביע העולמי – ומסתמן שזו צפויה להיות ישראל. כזכור, ב-2018 מסי וחבריו היו אמורים לעצור למשחק בארץ בדרך למונדיאל ברוסיה, אלא שהפגנות פרו-פלסטינית ולחץ מצד ארגון ה-BDS הובילו את ההתאחדות הארגנטינית לבטל את המשחק.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה
צפוי לפגוש את נבחרת ישראל. ליאונל מסי | אימג'בנק GettyImages, Gustavo Pagano

נכון לכתיבת שורות אלו מתוכנן לארגנטינה משחק נוסף באמצע יוני, נגד נבחרת ברזיל באוסטרליה, אלא שהארגנטינאים לא מעוניינים לשחק באותה מדינה, שכן הדבר יהיה כרוך בהוצאות כספיות גדולות ובטיסות ארוכות בתקופה בה השחקנים אמורים לנוח בין העונות. משחק נוסף נגד ברזיל, זה ממוקדמות המונדיאל שנדחה אשתקד בנסיבות שערורייתיות, נקבע להיות משוחק מחדש ב-22 בספטמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי