ספרד נותרה מושלמת עם 0:2 על בלגיה, פורטוגל חגגה גם נגד שבדיה

play
הדנים חוגגים באצטדיון רמת גן | רויטרס
תקציר: פורטוגל - שבדיה 2:4 (אליפות אירופה עד גיל 17) 02:42

"לה רוחיטה" הבטיחה את מקומה בשלב הבא בתום המחזור השני, 2:4 לסלסאו. דנמרק התאוששה עם 1:3 על סקוטלנד, 1:2 לסרביה על טורקיה

(גודל טקסט)

המחזור השני של שלב הבתים באליפות אירופה עד גיל 17 הנערכת בישראל הסתיים היום (שישי). במשחקים המוקדמים ניצחה דנמרק 1:3 את סקוטלנד ובמקביל סרביה גברה 1:2 בבתים ד' וג' בהתאמה, ולאחר מכן במגרש בלוד פורטוגל שוב חגגה כשגברה 2:4 שבדיה ובמגרש בנס ציונה ספרד שמרה גם כן על מאזן מושלם עם 0:2 על בלגיה ושבה לפסגת בית ד'.

נבחרת הנערים של דנמרק באליפות אירופה בישראל
הדנים חוגגים באצטדיון רמת גן | רויטרס

באצטדיון רמת גן דנמרק התאוששה מההפסד לשבדיה במחזור הפתיחה כאשר ניצחה 1:3 את סקוטלנד, שחטפה חמישיה מפורטוגל במשחקה הראשון. אלכסנדר סימלהאק כבש בדקה ה-33, רורי ווילסון השווה בחלוף שתי דקות והמחצית השנייה הייתה של הדנים שנהנו משער עצמי של מגנוס מקנזי ומרכוס ינסן.

במשחק הנוסף שנערך לאחר מכן בבית ג', פורטוגל שוב הציגה כדורגל התקפי מרשים בניצחון 2:4 על שבדיה, שמעדה לראשונה אחרי הניצחון על דנמרק במחזור הקודם. רודריגו ריביירו (32), ז'ואאו ולוסו (37 ו-60) ואפונסו מריירה (45+1) כבשו, לפורטוגל יארדל קאנגה (7) העלה את שבדיה ליתרון מהיר שלא הספיק ולאונרדו דה אוליביירה (80) חתם את התוצאה לקראת הסיום.

בבית ד' הייתה זו סרביה שהשיגה את ניצחונה הראשון בתחורות והותירה את הטורקים עם אפס, בזכות 1:2 בראשון לציון. יובאן סליביץ' (17) ויובאן מילושביץ' (52), ג'אן ילמאז אוזון השווה זמנית בדקה ה-43. עמוק בתוספת הזמן הורחק אנגין ילדרים הטורקי.

בפסגת הבית ניצבת ספרד, שלמעשה הבטיחה את העפלתה לשלב הבא עם 0:2 על בלגיה במגרש בנס ציונה. חאבייר בונאר ואיקר בראבו סולאניה בדקות 12 ו-45 מצאו את הרשת ושמרו על המאזן המושלם של "לה רוחיטה".