חשד שהטריד שחקניות: פ.ס.ז' נפרדה ממאמן קבוצת הנשים

בשנתו הראשונה כמאמן נשים ורגע לפני משחק העונה נגד אלופת אירופה ליון, דידייה אולה-ניקול עזב את עיר האורות בעקבות "התנהגות בלתי הולמת". חקירה מתנהלת

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

שנה לא קלה עוברת על קבוצת הנשים של פריז סן ז'רמן. חודשים ספורים אחרי שפרשת תקיפת שחקנית הקבוצה קירה חמראווי על ידי אריק אבידל עוררה הדים ברחבי העולם והסתיימה בחשיפת פרשה בלתי נתפסת, אמש (שלישי) הודיעה הקבוצה על סיום דרכו של המאמן דידייה אולה-ניקול וזאת בעקבות "התנהגות לא הולמת" – כשעל פי הפרסומים בצרפת, הוא בין השאר הואשם על ידי אחת משחקניות הקבוצה כי הטריד אחת מהן.

דידייה אולה-ניקול, מאמן פריז סן ז'רמן נשים
ניסיון ראשון רע בכדורגל הנשים. אולה-ניקול | אימג'בנק GettyImages, Tim Nwachukwu

קבוצת הנשים של פריז סן ז'רמן תארח ביום ראשון את אלופת אירופה הטרייה ליון לקרב שעשוי להכריע את גורל האליפות בצרפת מכיוון שבין השתיים מפרידות חמש נקודות ובקופה נותרו עוד 6 נקודות, אבל במועדון הודיעו כי "עודכנו על הערות והתנהגות בלתי הולמת שאליהן נחשפו בקבוצה. מאמן הקבוצה שוחרר מהמועדון בהסכמה הדדית ותתבצע חקירה מקיפה בנושא".

לפי "רדיו מונטה קרלו", האירוע הראשון והמשמעותי ביותר התרחש בתחילת העונה כאשר הקבוצה יצאה למסע משחקים בארצות הברית. באחד המשחקים, כאשר אחת השחקניות הוחלפה, המאמן, כך נטען, נגע בה בעכוז ללא הסכמתה ובצורה לא נאותה.

במועדון פתחו אז בחקירת האירוע ובהסכמת השחקנית נעשתה סולחה והאירוע נשמר בסוד ולא יצא, עד שבימים האחרונים נפוצו סיפורים חדשים ברשתות החברתיות שלא הותירו לראשי פריז סן ז'רמן ברירה אלא לחקור את הנושא מחדש ולהודיע על פרידה מהמאמן. ברשתות החברתיות פורסם כי מספר שחקניות בקבוצה התלוננו על כך שהמאמן נגע גם בהן ודיבר אליהן בשפה לא נאותה.

עבור אולה-ניקול היה זה ניסיון ראשון בכדורגל הנשים. שחקן העבר בן ה-60 אימן בעבר קבוצות גברים רבות וביניהן ולנסיין, קלרמון, ניס ולה מאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי