העברות בעולם: צ'אבי סימונס יאריך חוזה בפ.ס.ז', אמבפה רוצה את טשואמני

play
צ'אבי סימונס פריז סן ז'רמן | אימג'בנק GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.5 05:20

אמבפה רמז שהוא מקווה שפ.ס.ז' תנצח את ריאל מדריד בקרב על הקשר המבוקש. קונטה מציב מטרות לטוטנהאם, יונייטד סימנה שלושה בלמים, קומפני עזב את אנדרלכט וצפוי להתמנות למאמן ברנלי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

העברות

* אנדרלכט הודיעה רשמית על עזיבתו של מאמן הקבוצה, וינסנט קומפני. על פי דיווחים באנגליה, בלמה לשעבר של מנצ'סטר סיטי ונבחרת בלגיה צפוי להתמנות למאמנה החדש של ברנלי, שנשרה השבוע מהפרמיירליג לצ'מפיונשיפ.

* מוחמד אלנני, קשר נבחרת מצרים בן ה-29, חתם על חוזה חדש לשנה אחת בארסנל, אליה הצטרף בינואר 2016.

* אחרי פביאן שר ופול דאמט, ניוקאסל החתימה על חוזה חדש גם את שחקן הבית שון לונגסטאף. הקשר הג'ינג'י בן ה-24 קיבל חוזה לשלוש שנים ואמר: "אני מאושר עד הגג, זה יום שלא אשכח".

* שטרסבורג החתימה לשלוש שנים את המגן השמאלי תומא דלאן בן ה-30, שסיים חוזה במץ שירדה לליגה השנייה בצרפת.

שמועות

* קשרה של מונאקו ונבחרת צרפת, אורליאן טשואמני, הוא אחד השחקנים המבוקשים בשוק. אתמול דווח בצרפת שהוא החליט לעבור לריאל מדריד בקיץ, אבל היום טוענים ב"לה פריזיאן" שפריז סן ז'רמן לא מוותרת, עדיין רוצה אותו, "תעשה הכל" על מנת לצרפו ותגיש לו הצעה. ומי עשה לייק לדיווח? קיליאן אמבפה, שכזכור, קיבל גם כוח להשפיע על הסגל והבחירות של פ.ס.ז'. גם ליברפול עדיין בתמונה.

* צ'אבי סימונס יחתום בקרוב על הארכת חוזהו בפריז סן ז'רמן. על פי דיווח בצרפת, הקשר ההולנדי בן ה-19 קיבל הבטחות בנוגע לעלייה בדקות המשחק שלו.

* מה קורה בברצלונה? צ'אבי בשבועות האחרונים היה בקשר עם מרקוס אלונסו וסזאר אספילקואטה, הבהיר להם שהוא רוצה לצרפם ושניהם מעוניינים להגיע. החל מיום שישי יהיה פנויים רשמית למשא ומתן.

* צ'לסי, כידוע, תאבד בקיץ גם את אנטוניו רודיגר שעוזב לריאל מדריד. היום ממשלת אנגליה אישרה את עסקת המכירה לטד בוהלי ב-4.25 מיליארד ליש"ט, והקבוצה תוכל להתחיל לעבוד על חיזוק וריענון. השמות שעל הפרק: בלם נאפולי קאלידו קוליבאלי, ווסלי פופאנה מלסטר וג'ול קונדה מסביליה. על פי "דיילי מייל", טוכל יקבל הקיץ תקציב של 220 מיליון יורו לחיזוק.

אנטוניו קונטה מאמן טוטנהאם
יש כסף! קונטה | רויטרס

* נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה התייחס בצורה מפורטת למצב בקבוצה ולרכש. על גאבי: "לא מבינים למה הסוכן שלו דוחה את ההצעה להארכת חוזה. אנחנו מחכים". על החתמות: "אין לנו תמיכה מהנהלה לה ליגה, החוקים פה קפדניים מדי, גם עם הכנסות 600 מיליון לא נותנים לנו להוציא". לבנדובסקי: "הוא תחת חוזה, לא יכול להרחיב בנושא". על דמבלה: "אנחנו מחכים לתשובה מהסוכן". על דה יונג: "על שחקנים איכותיים כאלה יש הצעות גבוהות, הכל פתוח, זה תלוי בפיירפליי". על ניימאר? "מי לא אוהב את ניימאר? הוא שחקן מעולה. אבל יש לו חוזה בפ.ס.ז' לעוד 5-4 שנים. השחקנים האלה חותמים על חוזים כאלה שכובלים אותם כמו בעבדות. בשביל כסף". על מסי: "ברור שהיינו רוצים שיחזור, אבל לא הצלחנו להשאיר אותו, בגלל פייר פליי ופ.ס.ז'. לקבוצות האלה יש מדינה שלמה שעומדת מאחוריהן, עם הרבה כסף". עסקת אמבפה: "הדברים האלה מערערים את השוק, שחקנים נחטפים עבור כסף. יש להם את קטאר מאחוריהם, זה מנוגד לכל העקרונות של האיחוד האירופי".

* פרנק קסייה, שצפוי לחתום בברצלונה, דיבר על כך שלא ימשיך במילאן אחרי הזכייה באליפות איטליה הראשונה מאז 2011: ""נותר לי עוד חודש אחד בחוזה, אבל הארכה שלו היא בלתי אפשרית. הגעתי לפרויקט של חמש שנים, החזרנו את הקבוצה לליגת האלופות וזכינו באליפות. אני חושב שזו הדרך הטובה ביותר לעזוב".

* אחרי שאתמול טוטנהאם הודיעה לאנטוניו קונטה שתשקיע 150 מיליון ליש"ט בחיזוק ושחקני רכש, האיטלקי צפוי להישאר כמאמן. הערכה: הקבוצה תתחזק בשישה שחקנים חדשים בקיץ. המועמד הבכיר הראשון: פיליפ קוסטיץ', המגן השמאלי של פרנקפורט. בנוסף כבר פורסם כי לקבוצה צפוי להצטרף השוער פרייזר פורסטר בן ה-34, שיגיע בחינם מסאות'הפטון וישמש שוער מחליף להוגו לוריס.

* אסטון וילה הגישה לג'יימס טארקובסקי הצעה משופרת בגובה 120 אלף ליש"ט לשבוע. בלם נבחרת אנגליה סיים את חוזהו בברנלי שירדה לצ'מפיונשיפ, ועליו מתחרות גם אברטון ופולהאם. בנוסף, ב"האתלטיק" פורסם כי אסטון וילה במקביל מנסה לצרף את דייגו קרלוס מסביליה, אולם מחירו הגבוה עלול להקשות על הקבבוצה של סטיבן ג'רארד.

* ויניסיוס על עתידו: "פ.ס.ז' מתעניינת בי? אני רוצה להישאר בריאל מדריד, וקרוב להארכת חוזה". מודריץ': "טרם הארכתי חוזה בריאל, אבל אני לא אעשה כמו אמבפה (צוחק)". כמובן שהוא צפוי לחתום, עד 2023.

* המטרות הקרובות של מנצ'סטר יונייטד: בלם ויאריאל פאו טורס, ובלם אייאקס יוריין טימבר בן ה-20. הסוכן של טורס בן ה-25 כבר בדרך למנצ'סטר על מנת לדון בפרטי העסקה, כך מדווח באנגליה. המחיר: 45 מיליון יורו. ב"גאזטה" דיווחו כי השדים האדומים מתכוונים להגיש הצעה עבור בלם אינטר, אלסנדרו באסטוני, בו מעוניינות גם מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם. הנראזורי, שמבינים שהם יצטרכו למכור שחקן בסכום גבוה בקיץ הקרוב ולא מעוניינים להיפטר מלאוטרו מרטינס, ידרשו לפחות 60 מיליון יורו.

* אדם הלוז'ק בן ה-19, כוכב ספרטה פראג ומי שנחשב כוכב העתיד של הכדורגל הצ'כי, יחתום בבאייר לברקוזן. הוא היה מועמד גם לפ.ס.וו איינדהובן, אבל בחר לעבור לבונדסליגה בחוזה עד 2017. הגרמנים ישלמו עבורו כ-22 מיליון יורו.