יש למה לצפות: טוטנהאם נגד רומא ב-30 ביולי באצטדיון בחיפה

play
שחקן טוטנהאם הארי קיין חוגג עם יונג מין סון | אימג'בנק GettyImages, Shaun Botterill
מוריניו מושלם בגמרים: רומא זכתה בקונפרנס ליג אחרי ניצחון על פיינורד 02:52

התרנגולים יגיעו ארצה כשבוע לפני שתצא לדרך עונת הפרמיירליג וייפגשו לחזרה גנרלית את ז'וזה מוריניו והג'אלורוסי, שרק השבוע זכו בקונפרנס ליג

קבוצות: רומא טוטנהאם
(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה אמנם לא תגיע בסופו של דבר בשבוע הבא למשחק ידידות, אבל כוכבים גדולים יגיעו גם הקיץ לישראל. הבוקר (שישי) הוכרז רשמית כי באצטדיון בחיפה ייערך משחק מסקרן למדי בין ז'וזה מוריניו ורומא, הזוכים הטריים בקונפרנס ליג, לבין טוטנהאם של אנטוניו קונטה שבזכות חצי שנה אדירה הצליחה לסיים רביעית בפרמיירליג ולתפוס את המקום לליגת האלפות.

המשחק ייערך ב-30 ביולי ומכיוון שבמהלך העונה הבאה ייערך המונדיאל בקטאר בחודשים נובמבר-דצמבר, הליגות ייפתחו השנה מוקדם יותר ועל כן צפוי משחק ידידות בו המאמנים, ז'וזה מוריניו ואנטוניו קונטה, צפויים לשחק עם כל הכוכבים הגדולים ביותר שבסגלים – כך שהקהל הישראלי יוכל לראות מקרוב את הארי קיין, יונג מין סון, טמי אברהם ואחרים.

מאמן רומא ז'וזה מוריניו עם גביע הקונפרנס ליג, 2022
מוריניו חוזר לישראל, הפעם כמאמן רומא וזוכה הקונפרנס ליג | אימג'בנק GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

מכירת הכרטיסים למשחק תיפתח ביום שלישי הבא (31 במאי) והצפי הוא שלאצטדיון בחיפה יגיעו כ-30 אלף צופים, בעיקר לאור העובדה שעבור התרנגולים תהיה זו חזרה גנרלית שמונה ימים לפני שעונת הפרמיירליג תצא לדרך. נזכיר כי ז'וזה מוריניו היה בישראל כאשר אימן את צ'לסי וזו פגשה את מכבי תל אביב בליגת האלופות בעונת 2015/16.