העברות בעולם: מוריניו יישאר ברומא, גאלטייה מתקרב לפ.ס.ז'

play
הוא רוצה את התואר האירופי. מוריניו | רויטרס
כולל שני שערים מחוץ לרחבה: אוסטריה הביסה בחוץ 0:3 את קרואטיה 01:40

שמות רבים עולים כמועמדים לאימון אלופת צרפת, אבל מאמן ניס עדיין מוביל. ברצלונה הגישה הצעה לגאבי ומעוניינת גם בקונדה, ראיקוביץ' יעזוב את ריימס

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

העברות

* בורוסיה מנשנגלאדבך הודיעה על מינויו של דניאל פארקה למאמנה החדש. פארקה חתם על חוזה לשלוש שנים.

* רובין אולסן חתם באסטון וילה. השוער השוודי נרכש מרומא תמורת 3.5 מיליון יורו ויתחרה בעונה הבאה עם אמיליאנו מרטינס על אפודת השוער הראשון

שמועות

* נשיא ריימס, ז'אן-פייר קאיו, אמר בריאיון בצרפת: "פרדראג ראיקוביץ' לא רוצה להישאר כאן, זה ברור. הרעיון היה שיגיע לשנתיים, ובסופו של דבר הוא נשאר לשלוש עונות. הוא רוצה פרויקט חדש ואנחנו בוחנים אופציות אחרות. יש עוד חודש עד החזרה לאימונים ונראה מה אפשר לעשות, אבל לא נחכה עד 31 באוגוסט כדי לפתור את נושא השוער". ראיקוביץ' בן ה-26, שנרכש ממכבי תל אביב בקיץ 2019, הוזכר לאחרונה כמועמד לליל וראן.

* בריאל מדריד מכחישים שהם מעוניינים בפול פוגבה. המועמדת העיקרית לקלוט את הקשר הצרפתי כרגע היא יובנטוס.

* ב"לה פריזיאן" דווח כי לואיס קמפוס יחליף כצפוי את לאונרדו וישמש כיועצו של נשיא פריז סן ז'רמן, ההכרזה על מינויו צפויה לצאת בשבוע הבא. קמפוס, שעבד בעבר במונאקו וליל והוביל אותן לזכייה באליפות כשכיהן בתפקידים דומים, ינסה לצרף הקיץ בלם, שני קשרים וחלוץ. כמו כן, הוא יחפש מחליף למאוריסיו פוצ'טינו שיפוטר, כאשר אחד המועמדים הוא מאמנה של ניס, כריסטוף גאלטייה. הפריזאים יאלצו לפצות את קבוצתו הנוכחית של המאמן שהוביל את ליל לאליפות ב-2021 משום שהוא נמצא תחת חוזה עד 2024.

* אלא שלא רק גאלטייה ברשימה, שכן בורסת השמות כוללת עוד שני מועמדים. ב"טלגרף" הבריטי פורסם היום כי פריז סן ז'רמן שוקלת מהלך מפתיע שיביא למינויו של ז'וזה מוריניו למאמנה. כידוע, הפורטוגלי הצעיד את רומא לזכייה בקונפרנס ליג בעונה החולפת, וחתום במועדון מבירת איטליה עד 2024. מאוחר יותר נטען באיטליה כי מוריניו בכל מקרה "יישאר בוודאות" לעונה נוספת ברומא.

* בנוסף, באתר הצרפתי "Foot Mercato" דווח כי פריז סן ז'רמן תיפגש עם מאמנה של ריבר פלייט, מרסלו גז'ארדו, שנחשב לאחד המאמנים הבכירים מחוץ לאירופה ולבש את מדי הקבוצה בימיו כשחקן, בעונת 2007/08. למרות זאת, גאלטייה הוא עדיין המועמד המוביל.

* על פי דיווח של כתב ESPN בקטאלוניה, ברצלונה הגישה לגאבי הצעה לחוזה חדש אחרי תקופה ארוכה של קיפאון במגעים. שני הצדדים יצאו בתחושות חיוביות מהפגישה האחרונה שנערכה.

* פבריציו רומאנו מדווח שברצלונה מתעניינת בבלמה של סביליה ונבחרת צרפת, ז'ול קונדה, אך צ'לסי עדיין מובילה במירוץ על שירותיו.

* הנריך מחיטיריאן צפוי לחתום על חוזה לשנתיים באינטר. הארמני העדיף את ההצעה של הנראזורי על פני זו של קבוצתו הנוכחית, רומא, מכיוון שרצה לשחק בקבוצה שמשתתפת בליגת האלופות.

* לפי "קוריירה דלו ספורט", אם אינטר רוצה להשיב את רומלו לוקאקו לשורותיה, היא תצטרך לגבור על טוטנהאם שמתכוונת גם היא לפנות לצ'לסי בתקווה להנחית את החלוץ.

* בשיקטאש פתחה במגעים עם ברנלי במטרה לשאול ממנה את החלוץ ואוט וחהורסט, כך נכתב ב"CNN טורקיה".

כריסטוף גאלטייה מאמן ניס
יגיע לבירת צרפת? גאלטייה | רויטרס

* ב"סקיי" הגרמני דווח כי הסכם בין באיירן מינכן לסרג' גנאברי על חוזה חדש הוא עדיין אפשרי, אך כרגע זה לא נמצא באופק. אם לא תושג הסכמה, באיירן תרצה למכור את שחקן הכנף של נבחרת גרמניה תמורת 40 מיליון יורו. ריאל מדריד וארסנל מעוניינות, אך נכון לעכשיו לא הוגשו הצעות.

* בלמה של ליל, סוון בוטמן, חשף כי הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב: "לא יודע אם שיחקתי את משחקי האחרון בליל, אבל אני חושב שכן. אני מתכוון לקחת צעד קדימה ויש שיחות". בנוסף אישר הבלם כי מילאן וניוקאסל מתעניינות בו.

* ב"סקיי איטליה" דווח כי לאציו עומדת לצרף את קשרה של שחטאר דונייצק, מרקוס אנטוניו. הברזילאי שיחגוג החודש את יום הולדתו ה-22 יימכר תמורת 8 מיליון יורו.

* ברצלונה עדיין לא מוותרת על ראפיניה, אבל מבינה שכוכב לידס יונייטד ונבחרת ברזיל הולך ומתרחק בשל הדרישות הגבוהות של קבוצתו, כך לטענת "רדיו קטלוניה". העיתונאי פבריציו רומאנו פרסם שלידס דורשת עבורו 55 מיליון יורו.