העברות בעולם: לבנדובסקי – "משהו בי מת, רק ברצלונה על הפרק מבחינתי"

play
יחזור לכבוש? לבנדובסקי | רויטרס
רונאלדו כבש צמד וריגש את אמו עד דמעות, פורטוגל הביסה את שוויץ 0:4 02:12

החלוץ התראיין בפולין והבהיר שוב: "אני רוצה לעזוב את באיירן". ליברפול דחתה הצעה של הבווארים על מאנה, בברצלונה שולחים רמזים לדה יונג

(גודל טקסט)

העברות

* ג'יימס מילנר חתם על חוזה חדש בליברפול והוא יישאר גם בעונה הבאה. חוזהו של האנגלי שהגיע לקבוצה ב-2015 היה אמור להסתיים בקיץ הנוכחי, אך הצדדים החליטו להמשיך לעונה נוספת.

* מגן לייפציג מרסל האלסטנברג האריך את החוזה שלו בקבוצה עד 2024. המגן בן ה-30, שהגיע אל השוורים מסט. פאולי באוגוסט 2015, רשם עד כה 200 הופעות בלייפציג והיה מעורב ישירות ב-37 שערים (14 שערים ו-23 בישולים). "אני שמח מאוד להישאר בלייפציג, המועדון והעיר הפכו לבית השני שלי", אמר האלסטנברג.

שמועות

* ב"טיימס" מדווחים שליברפול דחתה הצעה מבאיירן מינכן בסך 26 מיליון יורו עבור רכישתו של סאדיו מאנה. החלוץ צפוי לעזוב את אנפילד הקיץ, אבל האנגלים דורשים יותר כסף עבורו. כמו כן, ליברפול ירדה מהאפשרות לצרף את גאבי לאור החלטתו להאריך חוזה בברצלונה, וכעת ליברפול מתמקדת בקלווין פיליפס, הקשר בן ה-26 של לידס.

* רוברט לבנדובסקי התראיין ל"אונטספורט" בפולין והדגיש שוב: "אני רוצה לעזוב את באיירן מינכן. נאמנות וכבוד יותר חשובים מעבודה. הדרך הכי טובה היא למצוא פתרון ביחד. משהו בי מת, אני רוצה לעזוב כדי לחוות עוד התרגשויות בחיים. "אני לא שוקל אף הצעה אחרת פרט לזו של ברצלונה".

* ריאל מדריד מעוניינת בקשר ראן לוברו מאייר בן ה-24 כמחליף של לוקה מודריץ' לטווח הארוך. מודריץ' עצמו המליץ למועדון על בן ארצו.

* איינטרכט פרנקפורט במגעים מתקדמים עם באייר לברקוזן כדי לרכוש ממנה את לוקאס אלאריו. בגרמניה מדווחים שהנשרים מוכנים לשלם 6.5 מיליון יורו בתמורה לחלוץ הארגנטינאי בן ה-29, שזוכה להצעות גם מאיטליה ומדרום אמריקה.

* ב"טיימס" נכתב ש"ליברפול מעוניינת בכוכב בנפיקה דרווין נונייס", ותיאבק עם מנצ'סטר יונייטד על שירותיו. הפורטוגלים מבקשים 75 מיליון יורו על החלוץ בן ה-22.

* נמניה מאטיץ', 33, קשר מנצ'סטר יונייטד, בדרך לרומא ועומד להצטרף לקבוצה של מוריניו בהעברה חופשית.

* מנצ'סטר יונייטד מגבירה את הלחץ על פרנקי דה יונג לעבור אליה, ולשתף פעולה עם מאמנו לשעבר באייאקס אריק טן האח. עד עתה השחקן הביע את רצונו להישאר והבהיר שרוצה לשחק בליגת האלופות, צ'אבי גם הביע אמון בשחקן, אבל המצב הכלכלי עשוי לפתות את בארסה, כשיונייטד מציעה לכאורה 75 מיליון יורו ובארסה דורשת 85. בימים האחרונים מדווח בברצלונה על חוסר הסכמה בקבוצה בנוגע לתפקיד של דה יונג, מה מצפה ממנו צ'אבי ומה הוא עצמו מעדיף – וגם על האכזבה מהתפקוד שלו כמנהיג.

שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג
אוקיי, מסתמן שהוא יהיה הסאגה של הקיץ. דה יונג | רויטרס
אורליאן טשואמני שחקן מונאקו
אולי בעצם הוא?! טשואמני | אימג'בנק GettyImages, Sylvain Lefevre

* ריאל תגביר השבוע את המגעים עם מונאקו על רכישת אורליאן טשואמני, ועל פי מקורות בצרפת, גם פ.ס.ז' מבינה שהקשר המבוקש רוצה לעבור לאלופת אירופה.

* בספרד מדווחים: גבריאל ז'סוס הוצע לריאל ואתלטיקו מדריד. חלוץ מנצ'סטר סיטי דורש שכר של כ-5 מיליון יורו לעונה. "ריאל רואה בו שחקן איכותי, אבל העובדה שייחשב ל'זר' שמחוץ לאיחוד מקשה על הסיכוי לצרפו", נכתב. על פי "מארקה" – גם רומלו לוקאקו, רפאל לאאו ורחים סטרלינג הוצעו לריאל בימים האחרונים.

* ג'נארו גאטוזו סיכם על חוזה לשתי עונות כמאמנה החדש של ולנסיה. גאטוזו ירוויח כ-3 מיליון יורו לעונה.

* על פי ה'אס' חטאפה פנתה לריאל מדריד וביקשה לקבל בהשאלה את לוקה יוביץ'.

* בתקשורת הארגנטינאית טוענים כי טוטנהאם, ניוקאסל ואסטון וילה מעוניינות להחתים את שחקן הכנף של אתלטיקו מדריד יאניק קראסקו.

* על פי הגאזטה דלו ספורט קשרה של צ'לסי רובן לופטוס-צ'יק הוצע לאינטר במחיר של 20 מיליון ליש"ט. כידוע, הבלוז סובלים מאי ודאות בנוגע לעתידם נוכח עסקת הרכישה המתעכבת, והיו שמחים למעט אוויר לנשימה בדמות דמי ההעברה, אך נראה שהסכום גדול מידי על הנראזורי, שנוטים להעדיף השאלה על רכישה.

* לפי הדיילי מייל טוטנהאם דחתה הצעה של 17 מיליון ליש"ט מצד אייאקס על סטיבן ברחוויין. החלוץ מצדו מעוניין לחזור לעיר בה נולד כדי לקבל דקות משחק, אך הספרס רוצים סכום גבוה יותר עבורו – 21 מיליון ליש"ט.

יאניק קראסקו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער
בדרך לאנגליה? קראסקו | רויטרס

* באיטליה טוענים כי מילאן ממשיכה במרדף אחר בלמה של ליל סוון בוטמן. על פי הדיווח אלופת איטליה הטריה מוכנה לשלם לצרפתים 30 מיליון יורו עבור ההולנדי בן ה-22.

* על פי הסאן מנצ'סטר סיטי דורשת מניוקאסל סביב ה-50 מיליון ליש"ט עבור נתן אקה. אלופת אנגליה שילמה 40 מיליון ליש"ט עבור ההולנדי, ומוכנה למכור אותו למגפייז אך נחושה לעשות זאת ברווח של לפחות 10 מיליון מהסכום המקורי בו רכשה אותו מבורנמות'.