העברות בעולם: דמבלה במסר לברצלונה, מנכ"ל יונייטד מאשר את דה יונג

play
עוסמאן דמבלה, ברצלונה | GettyImages, PAU BARRENA/AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.6 04:58

הצרפתי רמז שיישאר בבארסה, מנכ"ל יונייטד טען שהקבוצה הולכת על דה יונג, ריאן סטריין מחכה למכבי חיפה, מאמן יונייטד "נדהם" מהסירוב של חניכו לשעבר, תחנה חדשה לג'ורג' מנדז'ק

(גודל טקסט)

העברות

* ראפיד וינה התלדשה בחלוץ הוותיק גידו בורגשטאלר, שנרכש מסט. פאולי תמורת כחצי מיליון יורו. האוסטרי בן ה-33 חוזר לקבוצה בה שיחק בשנים 2011-2014.

* אדי אנקטיה חתם על חוזה חדש בארסנל עד 2027, אחרי שדחה הצעות מקבוצות בבונדסליגה ויריבות מהפרמיירליג.

* ק.פ.ר מליגת המשנה באנגליה, החתימה את הבלם ג'ייק קלארק-סולטר לארבע שנים לאחר שזה סיים את חוזהו בצ'לסי והפך לשחקן חופשי.

* סאות'המפטון החתימה את השוער מתאוש ליס, שסיים חוזה באלטאי הטורקית. הפולני בן ה-25 חתם לחמש שנים.

* קשר מכבי חיפה לשעבר, הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק שסיים את דרכו בקוצ'איליספור הטורקית לפני כחודש, מצא את התחנה הבאה: נאה סלמיס הקפריסאית, אחת מארבע העולות החדשות לליגה הבכירה.

ברנרדו סילבה, מנצ'סטר סיטי
יעבור בסופו של דבר לקאמפ נואו. ברנרדו סילבה | רויטרס

שמועות

* ריאן סטריין שהתחיל את העונה שעברה במכבי חיפה והוקפא בחלון ההעברות של ינואר, מנהל מו"מ מתקדם עם סט. מירן הסקוטית. לפי התקשורת המקומית, הסיינטס ממתינים לאישור ממכבי חיפה שהאוסטרלי רשאי לעבור ללא תמורה ומיד לאחר מכן יחתימו אותו. אם האלופה הישראלית תדרוש סכום העברה, העסקה לא תצא לפועל. לסטריין אגב, חוזה במכבי חיפה עד 2024 והוא בכל מקרה גבוה בהרבה מזה שסט. מירן יכולה לשלם – כך שהדברים תלויים גם בסיכום שלו עם הירוקים ובשאלה אם ידרוש פיצוי כלשהו.

* אתלטיקו מדריד בשיחות על צירופו של אקסל ויטסל, הקשר הבלגי, שחוזהו בבורוסיה דורטמונד מסתיים.

* עוסמאן דמבלה יישאר בברצלונה? הצרפתי צולם ברחובות ברצלונה על ידי אוהד ששוחח איתו ברכבו. האוהד שאל את דמבלה אם הוא נשאר בברצלונה, והצרפתי הנהן: "טוב לי בברצלונה". כשנשאל על האפשרות שיחזור לצ'לסי הגיב בשלילה. כידוע, דמבלה סירב להאריך חוזה בבארסה, ועל פי דיווחים היה בדרך לצ'לסי, לשיתוף פעולה חוזר עם מאמנו לשעבר תומאס טוכל. בברצלונה לאחרונה דווח שדמבלה לא עונה למועדון.

* במנצ'סטר מדווחים: מאמן יונייטד אריק טן האח בחופשה, אבל בקשר עם הנהלת המועדון ומקווה לעדכונים על החתמתם של פרנקי דה יונג וכריסטיאן אריקסן, שקיבל הצעה לחוזה לעונה אחת. ב"מירור" טוענים: טן האח "נדהם" לגלות שיוריין טימבר, שחקנו לשעבר באייאקס, סירב להצטרף אליו ביונייטד (ככל הנראה מחשש שמקומו בהרכב לא מובטח והוא יאבד את מקומו בסגל הנבחרת לקטאר).

* ב'אס' טוענים כי ריאל מדריד מסתכלת קדימה ומתכננת לעשות מהלך על ארלינג הולאנד החל משנת 2024, אז מחירו של השחקן שנרכש הקיץ על ידי מנצ'סטר סיטי יעמוד על 150 מיליון יורו.

* בספרד מדווחים כי ברנרדו סילבה הגיע להסכמות עם מנצ'סטר סיטי, כי אלופת אנגליה תאפשר לפורטוגלי לעבור במהלך החלון הנוכחי לברצלונה, שכעת יכולה להרשות את דמי ההעברה.

* אינטר תמשיך לנהל שיחות עם צ'לסי בנוגע להשבת רומלו לוקאקו, כאשר הנראזורי משוכנעים כי עסקת ההשאלה של הבלגי מסטמפורד ברידג' לסן סירו.

* פבריציו רומנו מדווח כי אדריאן ראביו ביקש לעזוב את יובנטוס הקיץ, ובגברת הזקנה הבהירו לו כי לא יעמדו בדרכו. מספר מועדונים באנגליה הביעו עניין בשחקן נבחרת צרפת.

* על פי "סקיי איטליה", פיורנטינה מעוניינת לשאול את חלוץ ריאל מדריד לוקה יוביץ' עד תום העונה. לפי הדיווח הווילה פנו כבר לבלאנקוס ונמצאים עמם בשיחות בנוגע לסרבי.

* מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד ריצ'ארד ארנולד נפגש עם אוהדים של הקבוצה על מנת לשכנע אותם להפסיק את המחאה נגד הבעלים, משפחת גלייזר. בין השאר אמר להם שהקבוצה הקציבה 200 מיליון ליש"ט לחיזוק: "אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להביא את פרנק דה יונג, ואני אומר לכם שיש לנו את הכסף בשביל זה. אנחנו עושים הכל כדי לסגור את העסקה, יש כסף, אבל יש מכשולים שאני לא יכול להסביר".