"יש סיכוי שסוארס יחתום בריבר פלייט, הוא בוחן את כל האפשרויות"

play
שחקן נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס | GettyImages, Pool
תקציר: קולון סנטה פה - ריבר פלייט 5:1 02:33

דייגו גודין הצית את תקוות האוהדים, החלוץ יחליף את חוליאן אלברס? וגם: טבס הוצג ברוסאריו סנטרל והבטיח ליצור קשר עם די מריה

(גודל טקסט)

הרבה מאוד שמות מוזכרים בהקשר של חלון ההעברות בכדורגל האירופי, אולם ביממה האחרונה מתרחשים שני סיפורים מעניינים דווקא בארגנטינה, סביב כוכבים שעדיין רלוונטיים לגמרי גם ביבשת הישנה. ריבר פלייט זקוקה למחליף עבור חוליאן אלברס שיעזוב למנצ'סטר סיטי, ולאחר ששמו של לואיס סוארס הוזכר לא אחת כמועמד אפשרי בתקופה האחרונה, חברו הטוב של החלוץ העלה משמעותית את התקוות בקרב האוהדים.

קפטן נבחרת אורוגוואי, דייגו גודין שחתם בוולס סארספילד מהליגה הארגנטינית ונחת אמש (שלישי) בבואנוס איירס, נשאל על האפשרות שסוארס יגיע לריבר ולא פסל אותה: "אם מדברים על זה כל כך הרבה, וגז'ארדו (המאמן) יצר איתו קשר, סביר להניח שיש סיכוי. אני יודע שלואיס בוחן את כל האפשרויות. הוא מאוד רגוע עכשיו, הוא נח בידיעה שלפניו חמישה חודשים אינטנסיביים".

מטבע הדברים, העדיפות הראשונה של סוארס היא לחתום באחת משש הליגות המובילות באירופה. עם זאת, האופטימיות בריבר נובעת מיכולתה להביא את החלוץ הוותיק בכושר טוב למונדיאל בקטאר, והעובדה שהציעה לו חוזה עד לפתיחת הגביע העולמי באמצע נובמבר – מה שישאיר לסוארס חלון פתוח לחזרה באירופה בחלון ההעברות של החורף.

אנחל די מריה, שחקן נבחרת ארגנטינה
קבוצת נעוריו מפנטזת על קאמבק. די מריה | רויטרס

בינתיים, קרלוס טבס הוצג אמש כמאמנה החדש של רוסאריו סנטרל, שמפנטזת על קאמבק של כוכב נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה. "האטרייה" גדל בקבוצה והחל במדיה את הקריירה המקצוענית, אולם סביר יותר שיחתום ביובנטוס או בברצלונה, כשגם במקרה שלו המונדיאל מהווה שיקול מרכזי. ובכל זאת, טבס לא הוריד מהפרק את האפשרות כשנשאל לגביה במסיבת העיתונאים: "מי לא היה רוצה בזה? כשהמצב כאן יירגע, אתקשר אליו ואשאל אותו כמה הוא רוצה לחזור. אנחנו יודעים את האיכויות שלו והוא יכול לעזור לנו מאוד, בגלל הניסיון שהוא יכול להעניק לצעירים כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי