העברות בעולם: דיבאלה מועמד לריאל מדריד, פופ חתם בניוקאסל

המגעים עם אינטר על הושהו והבלאנקוס עשויים לנצל זאת כדי לצרף את הארגנטינאי. שוער נבחרת אנגליה עבר למגפייז, וירץ ואנקונקו האריכו חוזים

(גודל טקסט)

העברות

* החתמה מרשימה של ניוקסל: המגפייז הודיעו על רכישתו של ניק פופ, שוער נבחרת אנגליה שבעונה שעברה ירד ליגה עם ברנלי. פופ חתם לארבע שנים בניוקאסל, ששילמה תמורתו כ-10 מיליון ליש"ט.

* אחרי שהיה מבוקש בכמה מהקבוצות הבכירות באירופה, כריסטופר אנקונקו שם סוף לשמועות וחתם על הארכת חוזה בר.ב. לייפציג. חוזהו המקורי של שחקן העונה בבונדסליגה היה עד 2024, וכעת הוא חתם עד 2026. על פי פבריציו רומאנו, סעיף השחרור בחוזהו החדש יהיה 60 מיליון יורו, סכום נמוך ממה שקבוצות היו מוכנות לשלם עבורו הקיץ על פי הדיווחים.

* הקשר בן ה-19 של באייר לברקוזן ונבחרת גרמניה, פלוריאן וירץ, האריך את חוזהו במועדון עד 2027. השחקן המוכשר שמושבת כעת בעקבות קרע ברצועה הצולבת מצטרף לפטריק שיק, שמוקדם יותר בחלון ההעברות גם כן חתם על חוזה חדש עד 2027.

* קשר הפועל חיפה בעונה החולפת, מתיאה ליואיץ' שסיים את חוזהו במועדון מהכרמל, חתם באויפשט ההונגרית.

* לאנס החתימה לארבע שנים את שחקן הכנף ג'ימי קאבו בן ה-28, עליו שילמה לאנז'ה כ-2 מיליון יורו.

* סנט אטיין, שירדה לליגה השנייה בצרפת, החתימה לשלוש שנים את קפטן נים אנתוני בריאנסון בן ה-27 שהגיע כשחקן חופשי.

* אוסטריה וינה רכשה ב-1.3 מיליון יורו את החלוץ בן ה-24 מרקו ראגוז' מלאסק לינץ והחתימה אותו עד 2026.

* אנסו פרננדס, הקשר בן ה-21 של ריבר פלייט, עובר לבנפיקה תמורת 18 מיליון יורו ויחתום לחמש שנים, לאחר ששני המועדונים הגיעו לסיכום והפורטוגלים אישרו זאת בהודעה רשמית.

* חבר חדש לגדי קינדה בקנזס סיטי האמריקאית: וויליאם אגאדה עזב את הפועל ירושלים וחתם בקבוצת ה-MLS לעונה הבאה עם אופציה לשנתיים נוספות. כידוע, אחד מכוכבי הקבוצה הוא דניאל שאלוי, בנו של סטפן.

שמועות

* על רקע החזרתו של רומלו לוקאקו בהשאלה מצ'לסי, אינטר השהתה את המגעים עם פאולו דיבאלה – כך טען ג'אנלוקה די מרציו. מי שעשויה לנצל זאת היא דווקא ריאל מדריד, שעל פי דיווח ב"טוטוספורט" עשויה לפנות לשחקן החופשי הארגנטינאי אם תמכור את מרקו אסנסיו. כידוע, חוזהו של הספרדי מסתיים בשנה הבאה וכעת במדריד מתלבטים האם להאריך את חוזהו או להחתימו על חוזה חדש שישאיר אותו בקבוצה לטווח הארוך.

* ב"קיקר" הגרמני דווח כי מנצ'סטר סיטי עומדת לצרף את שוערה של ארמיניה בילפלד, סטפן אורטגה. על אף שהקבוצה נשרה לליגה השנייה, הגרמני בן ה-29 היה מהבולטים לטובה בקבוצה וכעת הוא ישמש כשוער המחליף של אדרסון.

* על פי בן ג'ייקובס מ-CBS, ארסנל ומנצ'סטר סיטי הגיעו לסיכום עקרוני בנוגע להעברת גבריאל ז'סוס תמורת 50 מיליון יורו והעסקה תושלם תוך 7-10 ימים. החלוץ הברזילאי ירוויח כ-13 מיליון יורו לעונה בארסנל.

* צ'לסי מעדיפה את ראחים סטרלינג על פני עוסמאן דמבלה וכלל לא הגישה הצעה לצרפתי, שצפוי להמשיך בברצלונה שכן היא היחידה שהניחה בפניו הצעה רשמית.

* פאבלו סראביה, שנהנה מפריחה בנבחרת ספרד תחת לואיס אנריקה וחזר לפ.ס.ז' אחרי עונת השאלה בספורטינג ליסבון (22 שערים ו-9 בישולים בכל המסגרות), מתקרב לאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס הציעו השאלה עם אופציה לרכישה בקיץ הבא.

* החלוץ הניגרי טאיוו אווני המריא לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת החתימה בנוטינגהאם פורסט. העולה החדשה לפרמיירליג תשבור את שיא ההעברות שלה, כשעל פי "האתלטיק" מדובר בסכום של 17.5 מיליון ליש"ט שיועבר לאוניון ברלין.

* לאור עזיבתו הצפויה של דין הנדרסון לטובת נוטינגהאם, מנצ'סטר יונייטד במגעים עם השוער האוסטרי דניאל בכמן מווטפורד.

* למרות דחיית ההצעה של ארסנל, לידס יונייטד נערכת לעזיבה של ראפיניה וסימנה את קודי גאקפו, הקפטן של פ.ס.וו איינדהובן, כמחליף אפשרי.

* באיטליה מדווחים: ארון ראמזי מבקש פיצוי של 4 מיליון יורו כדי להתיר את חוזהו ביובנטוס שנה לפני סיומו. קרדיף סיטי ופתיח קרגומורוק של אנדראה פירלו מחכות שיהיה שחקן חופשי.

* רומא חזרה לאופציית פלוריאן גריליטש, לאחר שקשר נבחרת אוסטריה לא הגיע לסיכום עם פיורנטינה. השחקן בן ה-26 סיים חוזה בהופנהיים ומוערך מאוד על ידי ז'וזה מוריניו.

* על פי "מארקה", ריאל סוסיאדד במגעים עם ריאל מדריד בנוגע לרכישת טאקה קובו היפני. ריאל רוצה להכניס להסכם סעיף שיאפשר לה לרכוש אותו בחזרה אם תחפוץ בכך.