העזיבה של ניימאר "בלתי נמנעת", ברצלונה לא מוותרת על ראפינייה

play
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.6 05:15

בפריז מדווחים שהברזילאי יחפש הקיץ קבוצה חדשה, הקטלאנים עדיין במירוץ עבור כוכב לידס, שסיכם בצ'לסי. יריבת מכבי חיפה החתימה חלוץ

(גודל טקסט)

העברות

* אולימפיאקוס יריבתה של מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות ממשיכה להתחזק: הקבוצה הודיעה על החתמתו של אבובקאר קמארה, החלוץ המאוריטני ששיחק באריס סלוניקי וכיכב בפולהאם בין השנים 2017 ל-2021.

* צ'אבי סימונס, ילד הפלא ההולנדי, עבר לפ.ס.וו איינדהובן בחינם וחתם על חוזה לחמש שנים. תחילה נראה היה שפריז סן ז'רמן תשאיל אותו, אולם בסופו של דבר מתווה העסקה שונה ופ.ס.וו תחזיק בזכויות מלאות על הקשר. פ.ס.ז' תוכל לרכוש אותו בעתיד תמורת סכום לא ידוע.

* אקס ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן, חסה רודריגס, חתם במדי אנקרגוצ'ו הטורקית.

* לוס אנג'לס FC האריכה את חוזהו של כוכבה המקסיקני קרלוס ולה. בקבוצה מה-MLS חתמו לאחרונה גארת' בייל וג'ורג'יו קייליני, כאשר הקבוצה צפויה להיות אחת המסקרנות – אם לא המסקרנת ביותר בליגת הכדורגל האמריקאנית בעונה הקרובה.

* החלוץ פייטרו פלגרי שהיה מושאל בעונה החולפת ממונאקו לטורינו, הפך לשחקנה של הקבוצה מהסרייה A באופן רשמי לאחר שזו השלימה את רכישתו בעסקה בה דמי ההעברה לא פורסמו.

* ווילם II ההולנדית החתימה את הבלם לוקאס ואונדנברג בהעברה חופשית לאחר שזה עזב את הירנביין.

* הקשר ז'אן אנגוסיין עובר בהשאלה עת תום העונה מניס לנים.

* רוס קאונטי החתימה את החלוץ ז'ורדי היוולה מדונקאסטר בהעברה חופשית.

שמועות

* בפריז מדווחים: העזיבה של ניימאר הקיץ בלתי נמנעת. שני הצדדים רוצים בפרידה, אך השאלה הגדולה היא איזו קבוצה תסכים לשלם את חוזה העתק של הברזילאי?

* למרות שצ'לסי הגיעה לסיכום עם לידס על רכישתו של ראפינייה, הברזילאי עדיין מעוניין לעבור לברצלונה ובספרד מדווחים שהקטלאנים עדיין במירוץ על השחקן, אותו מייצג אקס בארסה דקו.

* טוטנהאם מציעה לאברטון את סטיבן ברחוויין במסגרת טרייד על רישרליסון, כך דווח ב"דיילי טלגרף", כאשר הספרס יצטרכו להוסיף כ-20 מיליון פאונד. עוד לפני שאופציית הטרייד עלתה על השולחן, הטופיז נכנסו למירוץ אחר שחקן נבחרת הולנד ולפי הדיווחים הסכימו, בניגוד לאייאקס, לעמוד בדרישה של הלונדונים ולשלם 25 מיליון פאונד.

*במסגרת טרייד נוסף של קבוצה לונדונית, צ'לסי עשויה להעביר ליובנטוס את כריסטיאן פוליסיץ' בעסקת מתייס דה ליכט, כל על פי ה"דיילי מייל".

* ב"בילד" טוענים: דורטמונד לא תקשיב להצעות של פחות מ-120 מיליון יורו עבור ג'וד בלינגהאם. מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וריאל מדריד הוזכרו כמועמדות לצרף את הקשר האנגלי בן ה-19, שבכל אופן לא צפוי לעזוב את גרמניה הקיץ.

* רומלו לוקאקו נחת במילאנו לקראת חתימה באינטר. החלוץ הבלגי שיחזור לקדנציה שנייה בקבוצה אמר עם נחיתתו: "אני מאושר להיות כאן".

* שחקנה הוותיק של צ'לסי טיאגו סילבה התראיין לתקשורת בברזיל והפציר בניימאר לעבור לצ'לסי: "הוא חייב להגיע, אם הוא עוזב את פריז סן ז'רמן הוא חייב לחתום כאן. לא צריך בכלל לדבר על היכולת שלו, אבל מלבד זאת – הוא חבר-על. אני מקווה שזה באמת יקרה".

* על פי 'סקיי' פיורנטינה קרובה מאוד לסגור עם ריאל מדריד את תנאי השאלתו של לוקה יוביץ' מאלופת אירופה לוויולה, כאשר הבלאנקוס יכסו חצי מעלות שכרו של הסרבי.

* בתקשורת הספרדית טוענים כי אם הניסיונות להנחית את ג'וד בלינגהאם לא יצלחו, תנסה ריאל מדריד להחתים את קשר ווסטהאם ונבחרת אנגליה דקלן רייס.

* על פי פבריציו רומאנו צ'לסי לוטשת עיניה לעבר בלם נאפולי וקפטן נבחרת סנגל קאלידו קוליבאלי.