יחזור לברזיל? נשיא סנטוס: "יש דברים שמתרחשים לגבי ניימאר"

play
ניימאר במדי סנטוס | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.6 04:56

הכוכב הברזילאי לא אמור להמשיך בפריז ואנדרס רואדה התייחס לאפשרות שהוא יסגור מעגל: "קיבלתי מאות הודעות עליו, יש פעולות שנעשות"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

האם בגיל 30 בלבד ניימאר עומד לחזור לסנטוס, המועדון בו צמח ויצא ממנו לאירופה? הברזילאי נמצא בתקופה מעורפלת מאוד בקריירה שלו, כאשר בצרפת מדווחים שפריז סן ז'רמן תשמח מאוד להיפטר ממנו הקיץ.

אנדרס רואדה, הנשיא של סנטוס, התראיין לתקשורת הברזילאית וחשף כי הוא מקבל המון הודעות ולחצים להחזיר את ניימאר הביתה ושהנושא הזה בהחלט על הפרק. "יש פעולות מאחורי הקלעים", אמר רואדה, "קיבלתי מאות הודעות לגבי ניימאר. יש דברים שאני לא יכול לדבר עליהם, אבל יש דברים שמתרחשים. זו אסטרטגיה".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער
יחזור לסנטוס? ניימאר | רויטרס

אלא שהחזרה של ניימאר לסנטוס צפויה להיות מסובכת מאוד מבחינה כלכלית. הברזילאי מרוויח שכר עתק בפריז, שלא לדבר על דמי ההעברה שסנטוס תצטרך לשלם על השחקן היקר בעולם שנקנה בזמנו מברצלונה תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו. ניימאר נמצא בימים אלו בחופשה בברזיל ובתקשורת המקומית ממשיכים לעסוק בספקולציות סביבו.

ניימאר הגיע לאירופה רק ב-2013 כשנרכש על ידי ברצלונה מסנטוס והוא שיחק רק בשתי קבוצות. ב-2017 כאמור פריז סן ז'רמן הדהימה כשהסכימה לשלם לברצלונה 222 מיליון יורו תמורת רכישתו והברזילאי ידע עליות ומורדות בפריז ובעיקר פציעות וגם פרשיות שלא קשורות לכדורגל. ניימאר כבש בסך הכול 69 שערים ב-92 הופעות בפריז ואחרי שהצליחה להשאיר את אמבפה, הקבוצה מעיר האורות ערוכה לעזיבה של השחקן, השאלה לאן זה יהיה? סנטוס ממשיכה לחלום.