העברות בעולם: רגע לפני מכבי חיפה – שימה ורסאלקו חתם באולימפיאקוס

play
שימה ורסאליקו, שחקן נבחרת קרואטיה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6 05:04

הקרואטי ששוחרר מאתלטיקו מדריד הצטרף ליריבת הירוקים באלופות. מחיטריאן חתם באינטר, לוק דה יונג בפ.ס.וו, דין הנדרסון הושאל לפורסט

(גודל טקסט)

העברות

* החתמה מרשימה לאולימפיאקוס לפני המפגש הכפול מול מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות: אלופת יוון החתימה לשלוש עונות את שימה ורסאלקו, שסיים את חוזהו באתלטיקו מדריד. המגן הימני פתח בהרכב נבחרת קרואטיה בגמר מונדיאל 2018.

* אינטר הודיעה על צירופו של הנריך מחיטריאן. הקשר הארמני שהגיע בהעברה חופשית מרומא חתם לשנתיים וירוויח 3.5 מיליו יורו לעונה.

* אברטון ביצעה את ההחתמה הראשון שלה בחלון הנוכחי: הבלם ג'יימס טארקובסקי הצטרף בהעברה חופשית מברנלי. טארקובסקי בן ה-29 ילבש את החולצה מספר 2.

* נוטינגהאם פורסט צירפה בהשאלה את שוער המשנה של מנצ'סטר יונייטד, דין הנדרסון.

* שני שחקנים שהושאלו למילאן בעונה החולפת, המגן אלסנדרו פלורנצי והשוער המחליף אנטוניו מיראנטה, חתמו על חוזה קבוע וימשיכו במועדון.

* אחרי שסיים את תקופת ההשאלה בברצלונה, לוק דה יונג נמכר מסביליה לפ.ס.וו איינדהובן תמורת 4 מיליון יורו. החלוץ ההולנדי שב לקדנציה שנייה במועדון, חתם לשלוש שנים ויחליף את ערן זהבי. גם אדאמה טראורה עזב את ברצלונה עם סיום השאלתו וחזר לוולבס.

* דייגו לופס לא מתכוון להפסיק, גם לא בגיל 40: השוער הוותיק, ששיחק בעבר בריאל מדריד, ויאריאל, סביליה ומילאן, עזב את אספניול וחתם בקבוצה חדשה מהליגה הבכירה בספרד – ראיו וייקאנו.

* העולה החדשה לסריה א', מונזה, צירפה בהשאלה מאינטר את הקשר סטפנו סנסי.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד צפויה להשלים את רכישת טיירל מלאסיה מפיינורד, וכעת עוקבת אחרי שחקן אחר מהליגה ההולנדית – ליסנדרו מרטינס מאייאקס. הבלם הארגנטינאי שיתף פעולה עם אריק טן האח באמסטרדם, והשדים האדומים הגישו עבורו הצעה שלפי הדיווחים עדיפה על זו של ארסנל, שמעוניינת גם היא במרטינס.

* השיחות בין מנצ'סטר סיטי לצ'לסי בנוגע למעבר של ראחים סטרלינג התקדמו בימים האחרונים, וכעת הם מתקרבים לסיכום על עסקה שבמסגרתה שחקן נבחרת אנגליה יגיע לבלוז תמורת 45 מיליון פאונד.

* אחרי העזיבה הפתאומית של חורחה סמפאולי, איגור טודור צפוי להתמנות למאמן החדש של מארסיי.

* לא רק ווסטהאם: על פי דיווח ב"דיילי מייל", גם אברטון של פרנק למפארד רוצה להחתים את ג'סי לינגארד, שהפך לשחקן חופשי עם סיום חוזהו במנצ'סטר יונייטד.

* פולהאם מעוניינת לצרף בהשאלה עם אופציית רכישה את בלם מנצ'סטר יונייטד, אריק באיי, כך על פי "סקיי". עם זאת, השדים האדומים מעדיפים למכור את השחקן.

*העולה החדשה לסרייה א', מונזה, חושבת בגדול. הקבוצה שנמצאת בבעלותו של סילביו ברלוסקוני ומנוהלת בידי אדריאנו גליאני, שותפו לשעבר בימי הזוהר במילאן, רוצים להנחית שמות גדולים במועדון. על פי ג'אנלוקה די מארציו, גליאני נמצא בשיחות עם אשתו והסוכנת של מאורו איקרדי בנוגע למעבר אפשרי. בקבוצה האיטלקית מקווים שאם עד הימים האחרונים של חלון ההעברות החלוץ לא יימצא פתרון טוב יותר, ואם פריז סן ז'רמן תשתתף בשכרו במסגרת עסקת השאלה, יהיה אפשר להחזירו לאיטליה. במועדון אף חולמים לצוות אותו עם ארגנטינאי בכיר אחר, פאולו דיבאלה, שסיים את חוזהו ביובנטוס. שם נוסף שנמצא על הכוונת הוא בלמה של ברצלונה, אוסקר מינגסה.

* אתלטיקו מדריד שוקלת להחתים את פדריקו ברנרדסקי, שסיים את חוזהו ביובנטוס והפך לשחקן חופשי.

* ברנטפורד עומדת לרכוש תמורת 14 מיליון פאונד את המגן הסקוטי של בולוניה, ארון היקי, תמרות 14 מיליון פאונד, כך מדווח פבריציו רומאנו.