עקיצה לזהבי? מדואקה: "דה יונג הוא שדרוג עצום ביחס למה שהיה כאן"

play
הישראלים יעקבו אחר זהבי, אך בהולנד בטוחים שהוא זה שיכריע. מדואקה עם זהבי | GettyImages, Photo Prestige/Soccrates
תואר אחד הלך: מכבי ת"א הודחה מגביע הטוטו אחרי 5:4 לנתניה בפנדלים 04:22

המחליף של זהבי כבש את שערו הראשון מאז הקאמבק לפ.ס.וו, שחקן הכנף הילל וספק עקץ: "הוא לא צריך שיגביהו לו את כל הכדורים"

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן לא מתגעגעת יותר מדי לערן זהבי – בטח לא כשהמחליף שלו לוק דה יונג, מתחיל לכבוש מחדש את הלב של האוהדים. אתמול (שבת) כבש החלוץ ההולנדי שהגיע מברצלונה את שערו הראשון מאז חזר לקבוצה וסחט מחמאות, למרות שאיינדהובן הפסידה 2:1 לויאריאל.

"כבר אחרי כמה אימונים אני יכול לומר שדה יונג אחד השחקנים הכי טובים ששיחקתי איתם. הוא שדרוג עצום ביחס למה שהיה כאן בשנים קודמות", אמר שחקן הכנף נוני מדואקה, באמירה שיכולה להתפרש גם כעקיצה לערן זהבי. "הוא לא צריך לקבל בהכרח את כל הכדורים מהאגפים. הוא יכול להחזיק כדור, אפשר למסור לו לשטח, הוא מסוגל לקבל כדור עם הגב לשער. נהוג לחשוב שהוא בעיקר נוגח טוב, אבל האמת היא שהוא חלוץ מאוד מגוון".

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג עם נוני מדואקה
עכשיו הוא נהנה יותר? מדואקה עם זהבי | אימג'בנק GettyImages, ANP

גם באתר "Voetbalzone" כבר קבעו ש"דה יונג נותן לפ.ס.וו דברים אחרים מאשר זהבי". דה יונג חזר לאיינדהובן אחרי שלוש שנים, ובקדנציה הקודמת היה הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה עם 94 שערי ליגה ב-159 הופעות.

זהבי כבש בעונה שעברה במדי הקבוצה 11 שערים ובישל 7, אבל המספרים שלו הושפעו לרעה מפציעה שגרמה לו להחמיץ למעלה מחודשיים, ופר דקות ממוצע הכיבושים שלו היה טוב למדי. בינתיים גם מכבי תל אביב מחכה שיחזור מפציעה ויחל את הקאמבק המדובר שלו לכדורגל הישראלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי