"אתה לא לבד, סבסטיאן": האלר קיבל מסר מעודד ושלל איחולי החלמה

play
נקווה לבשורות טובות בקרוב. האלר | רויטרס
צמד אדיר לגדש, ולנסיה ניצחה 1:3 את דורטמונד במשחק הכנה 01:46

חלוץ דורטמונד יעבור אבחנה נוספת בגרמניה, אך בינתיים הוא קיבל חיזוק מעודד מטימו באומגרטל שבמאי התגלה לו גידול באשכים והוא מקווה לחזור להתאמן כבר באוגוסט

(גודל טקסט)

דווקא כשסבסטיאן האלר היה בפיק של הקריירה שלו ואחרי שנרכש על ידי דורטמונד בעקבות עונה נפלאה באייאקס, החלוץ התבשר כי הוא סובל מגידול באשכים ונאלץ לעזוב את מחנה האימונים של הקבוצה בשווייץ. הוא חזר לדורטמונד ויעבור שם בדיקות נוספות במרכז רפואי שמתמחה בנושא.

בדורטמונד ניסו לעכל את הבשורה הזו ומסרו: "נעשה ככל שביכולתנו כדי להבטיח שהוא יקבל את הטיפול הטוב ביותר. בימים הקרובים הוא יעבור בדיקות נוספות אצל מומחה במרכז רפואי בגרמניה".

סבסטיאן האלר, חלוץ דורטמונד
קיבל חיזוקים מכל כיוון. האלר | רויטרס

זמן קצר לאחר הבשורה הזו, הרשת החברתית התמלאה באיחולי החלמה מהאלר, כולל מאייאקס האקסית שלו. גם בפרנקפורט, שם האלר שיחק מ-2017 ועד 2019 צייצו: "כל משפחת פרנקפורט חושבת עליך, אנחנו שולחים לך הרבה כוח. תחלים במהרה סבסטיאן".

האלר בתגובה ראשונה

אלא שהברכה שהאלר הכי יכול להתעודד ממנה היתה של טימו באומגרטל. הבלם הגרמני ששיחק בהשאלה באוניון ברלין בעונה החולפת, התבשר במאי שיש לו גידול באשכים ועבר ניתוח להסרת הגידול. באומגרטל, ששייך לפ.ס.וו איינדהובן, עבר גם טיפול כימותרפי אבל למרות הכול בהולנד מעריכים שהוא יחזור להתאמן עם הקבוצה כבר באוגוסט.

אמש באומגרטל שלח מסר להאלר וכתב לו: "אתה לא לבד, תרגיש טוב סבסטיאן".

האלר, שזכה לקבל איחולי החלמה כמעט מכל הקבוצות בבונדסליגה וגם מווסטהאם עוד אחת מהאקסיות שלו, חווה עונה חלומית בשנה שעברה והלהיב בעיקר בליגת האלופות, שם הוא כבש לא פחות מ-11 שערים בשמונה משחקים בלבד. האלר היה מלך שערי הקבוצה גם בליגה עם 21 כיבושים וגם שבעה בישולים ובדורטמונד הוא יועד להיות המחליף של ארלינג הולאנד שעבר למנצ'סטר סיטי.