מנצ'סטר יונייטד נותרה מושלמת בהכנה, דיבאלה צפה ברומא מהיציע

play
ג'יידון סאנצ'ו מנצ'סטר יונייטד חוגג | GettyImages
תקציר: ספורטינג ליסבון - רומא 2:3 01:59

אחרי הרביעיות מול ליברפול ומלבורן, השדים האדומים רשמו ניצחון נוסף באוסטרליה והפעם 1:3 על קריסטל פאלאס. הארגנטינאי צפה בהפסד 3:2 לספורטינג ליסבון, אייאקס ניצחה 2:3 את זלצבורג

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה במשחקי ההכנה שלה לקראת פתיחת העונה, חרף השמועות על עתידו של כריסטיאנו רונאלדו. אחרי ה-0:4 על ליברפול במשחק שנערך בתאילנד והרביעייה מול מלבורן ויקטורי, השדים האדומים ניצחו 1:3 את קריסטל פאלאס במשחק שנערך גם הוא במלבורן.

אנתוני מרסיאל פתח את מסכת השערים אחרי בישול של דאלו. דוני ואן דה בייק, שיקווה לתת עונה הרבה יותר משמעותית ביונייטד העונה, נכנס כמחליף בהפסקה ובישל את השני לרשפורד וג'יידון סאנצ'ו כבש את השלישי אחרי שסיים התקפה מושלמת. ג'ואל וורד צימק רבע שעה לפני הסיום.

הקבוצה של טן האח, ששוב שיחקה בלי רונאלדו כמובן, תפגוש בעוד ארבעה ימים את אסטון וילה ובסוף החודש מצפים לה עוד שני משחקי הכנה מול אתלטיקו מדריד וראיו וייקאנו.

אנתוני מרסיאל, מנצ'סטר יונייטד
כובש בהכנה. מרסיאל | אימג'בנק GettyImages, WILLIAM WEST

במשחק הכנה נוסף שנערך היום בפורטוגל, ספורטינג ליסבון גברה 2:3 על רומא. מי שצפה במשחק מהיציע, כשהוא לבוש בחולצה של הג'אלורוסי, היה הקשר הארגנטינאי פאולו דיבאלה שכידוע סיכם את כל תנאיו ברומא, הצטרף לחבריו החדשים במחנה האימונים בפורטוגל וככל הנראה מחר יוצג כשחקן המועדון.

פדרו גונסאלבש בפנדל בדקה ה-29 כבש ראשון וגונסאלו אינסיו בדקה ה-53 השיב את ספורטינג ליתרון, אבל אינסיו גם הבקיע שער עצמי בדקה ה-31 ולורנצו פלגריני עם שער נהדר בדקה ה-69 איזן ל-2:2. את ההתמודדות הכריע ברונו טבאטה בדקה ה-86, אחרי שגיאה קשה בהגנה האיטלקית.

עוד הערב, אייאקס, שתפתח את העונה בליגה בתחילת אוגוסט, ניצחה 2:3 את זלצבורג במשחק הכנה לקראת העונה החדשה. דושאן טאדיץ' (28 בפנדל), מוחמד קודוס (40) וקנת' טיילור (52) כבשו לזכות ההולנדים, ניקולאס ספלדו (32) ובנימין ששקו הכישרוני (71) מצאו את הרשת עבור זלצבורג.