לואיס סוארס עשה סוף לשמועות: "סיכמתי בנסיונאל, נותרו פרטים אחרונים לסגור"

play
יעבור דווקא לאקוודור? סוארס | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.7 01:52

סוגר מעגל. החלוץ האורוגוואי האגדי העלה סרטון שבו הוא חשף שהוא חוזר למועדון שבו החל את הקריירה המופלאה שלו: "לא יכולתי לסרב להצעה הזו"

(גודל טקסט)

מאז שלואיס סוארס עזב את אתלטיקו מדריד, היו הרבה מאוד קבוצות ששמן נקשר אליו. אלא שהיום (שלישי) החלוץ האורוגוואי עשה סוף לשמועות והעלה סרטון שבו הוא חשף: "סיכמתי בנסיונאל ונותרו רק פרטים קטנים להשלמת העסקה. אני מקווה שנגיע לסיכום סופי וזה יהיה רשמי. זה היה בלתי אפשרי מבחינתי לדחות את האפשרות לחזור לשחק באורוגוואי".

זו למעשה תהיה סגירת מעגל עבור סוארס, 34, שהחל את הקריירה המופלאה שלו במדי נסיונאל כשהיה בגיל 17. הוא שיחק רק עונה אחת בקבוצה הזו ובגיל 19 הצטרף לכרונינגן ההולנדית, ממנה הדרך להצלחה כבר היתה סלולה.

לואיס סוארס, שחקן אתלטיקו מדריד
סוגר מעגל. לואיס סוארס | אימג'בנק GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

את הפריצה הגדולה סוארס עשה במדי אייאקס, במדיה הוא כבש לא פחות מ-81 שערים ב-110 הופעות. בקיץ 2011 הוא נרכש על ידי ליברפול שבמדיה הוא הפך לאגדה. ברצלונה שחיזרה אחריו תקופה ארוכה, הצליחה לרכוש אותו ב-2014 תמורת בסביבות 81 מעיליון יורו. כבר בעונה הראשונה שלו עם מסי, סוארס היה שותף לזכייה בליגת האלופות ואחרי שש שנים מופלאות ו-147 שערים במדי הבלאוגרנה, סוארס עבר לאתלטיקו מדריד וזכה עם הקולצ'ונרוס באליפות.

לסוארס יש 132 הופעות במדי נבחרת אורוגוואי והוא שיאן הכיבושים בכל הזמנים (68) כשהוא מקדים את אדינסון קבאני ודייגו פורלאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי