ילדה רקדה ביציע, וסימלה את "המהפך" של כדורגל הנשים באנגליה

play
ילדה רוקדת ביציע אחרי ניצחון של נבחרת הנשים של אנגליה ביורו | צילום מסך, ספורט1
נבחרת הנשים של אנגליה הביסה 0:4 את שבדיה והעפילה לגמר היורו 04:28

נבחרת הנשים של אנגליה נתנה הצגה בדרך לגמר היורו בוומבלי, איאן רייט הפרשן התרגש: "הכי גאה שהייתי אי פעם בנבחרת מקומית". וגם: הילדה שגנבה את ההצגה

(גודל טקסט)

אנגליה ממשיכה לעקוב בהנאה אחר הצלחתה של נבחרת הנשים ביורו שנערך במדינה, כשאתמול (שלישי) האנגליות הביסו 0:4 את שבדיה והעפילו לגמר. נבחרת הגברים של אנגליה, כידוע, לא זכתה בתואר מאז המונדיאל ב-1966, ובמדינה מפנטזים על תואר ראשון, ומחכים בגמר בוומבלי למנצחת בין גרמניה לצרפת.

ההצלחה של הנבחרת גררה תגובות נרגשות, עם דרישה לקדם את כדורגל הנשים. איאן רייט, שחקן העבר, אמר ב-BBC אחרי הניצחון המרשים: "יקרה מה שיקרה בגמר – אם לבנות עדיין לא נותנים לשחק כדורגל בשיעורי ספורט כמו לבנים, אז מה אנחנו עושים?! אנחנו חייבים לוודא שהן יקבלו את ההזדמנות לשחק. אם לא תהיה לזה המשכיות, אם לא תיבנה מורשת, זה עדיין הכי גאה שהייתי אי פעם בנבחרת אנגלית".

שחקנית נבחרת אנגליה לשעבר, אלכס סקוט, דיברה בהתרגשות בשידור וכמעט פרצה בבכי: "קשה לי לא להתרגש כרגע, בגלל הרגשות שיש כלפי כדורגל הנשים ברגע שכזה.. שהנבחרת הזאת תגיע לוומבלי – הן מייצרות משהו מיוחד, ומגיע להן כל שבח שהן מקבלות. כל מי שמעורב בכדורגל הנשים פילל לרגע הזה. זה רגע מיוחד".

מה שריגש במיוחד את האנגלים הייתה סצינה קטנה, שבה נראתה ילדה ביציעים רוקדת לצלילי "סוויט קרוליין" אחרי הניצחון. העיתונאית ג'ייו גארבי צייצה: "הילדה הקטנה שרקדה לה עם תלבושת של נבחרת אנגליה לא יודעת אפילו שהייתה תקופה שבה נאסר על ילדות לשחק כדורגל. איזה לילה גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי