יחמיץ את המונדיאל בקטאר? פול פוגבה עלול להיעדר תקופה ארוכה

קפטן נבחרת צרפת שכיכב במונדיאל הקודם בו זכתה נבחרתו, סובל מפגיעה במיניסקוס וייתכן שייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לכמה חודשים

(גודל טקסט)

פול פוגבה היה אחד השחקנים הכי טובים במונדיאל הקודם שנערך לפני ארבע שנים ברוסיה. הוא היה המנהיג של נבחרת צרפת, שזכתה בסופו של דבר בתואר הנכסף אחרי ניצחון בגמר על קרואטיה. אלא שמאז אותו מונדיאל הקריירה של פוגבה הלכה ודעכה במנצ'סטר יונייטד. הקיץ הוא קיבל את מבוקשו וחזר ליובנטוס כדי להשתקם לקראת המונדיאל הקרוב שייערך בקטאר בנובמבר. אלא שפוגבה נפצע במהלך מחנה האימון של הקבוצה בארה"ב וכעת מתברר שאולי הוא יצטרך לעבור ניתוח שישבית אותו לכמה חודשים.

פול פוגבה אחרי הזכייה עם נבחרת צרפת במונדיאל 2018
ככל הנראה במונדיאל הקרוב הוא לא יהיה. פוגבה חוגג את הזכייה במונדיאל ברוסיה | אימג'בנק GettyImages, Matthias Hangst

פוגבה סובל מבעיה במיניסקוס ובגלל גילו המתקדם יחסית לכדורגלן (29) באיטליה מדווחים שהוא עשוי להזדקק לניתוח, מה שישבית אותו לארבעה עד חמישה חודשים והוא יחזור רק ב-2023 אחרי המונדיאל. התסריט האופטימי מבחינת פוגבה הוא שהוא יקבל טיפול ממוקד ללא ניתוח ואז יחזור, בתקווה, בעוד חודשיים למגרשים. פוגבה ייפגש בימים הקרובים עם אורתופד מומחה שיכריע לגבי עתידו.

פוגבה רשם בסך הכול 91 הופעות בנבחרת צרפת ובאמתחתו הופעה מרשימה גם במונדיאל 2014, בו הוא נבחר לשחקן הצעיר הכי טוב בטורניר. פוגבה הציג יכולת נהדרת גם ביורו האחרון, אך צרפת אכזבה ועפה כבר בשמינית הגמר עם הפסד מול שוויץ. עם שחקנים כמו אמבפה, בנזמה, דמבלה, קאנטה ואחרים, צרפת בכל מקרה תהיה אחת המועמדות לזכות גם בגביע העולמי בקטאר, אך היא תצטרך לעשות זאת, ככל הנראה, בלי אחד השחקנים החשובים ביותר שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי