העברות בעולם: רומא רוצה גם את בלוטי, יובנטוס בעקבות ממפיס דפאי

אחרי שהחתים את דיבאלה, מוריניו מנסה לצרף גם את חלוץ נבחרת איטליה. חלוץ ברצלונה ישתכנע לעבור לאיטליה? אלכסיס בדרך למארסיי

קבוצות: פיינורד
(גודל טקסט)

העברות

* פיינורד נפרדה מ-8.5 מיליון יורו וקיבלתה תמורתם את הקשר קווינטן טימבר שהגיע מאוטרכט. המשמעות היא שבשנה הבאה הקלאסיקר של הולנד יפגיש את התאומים טימבר, קווינטן בצד של פיינורד ויוריין בצד של אייאקס.

* סיפור מעניין בצרפת: אקס נבחרת הולנד, ירמיין לנס, חתם בוורסאי שעלתה לליגה השלישית. שחקן הכנף בן ה-34 השתייך לבשיקטאש בארבע השנים האחרונות, אבל בעונה החולפת לא שיחק כלל.

* ויאריאל רכשה מווטפורד את המגן הימני קיקו פמניה תמורת מיליון יורו. הספרדי בן ה-31 חזר למולדתו אחרי 5 שנים במדי הצרעות.

* מי שעזב את הצוללת הצהובה הוא מוי גומס, שעבר לאוסאסונה תמורת 1.8 מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד השאילה לוולנסיה את שחקן הכנף סמואל לינו והוא ישוב אליה בקיץ הבא. אתלטי רכשה את הברזילאי מז'יל ויסנטה תמורת כ-6.5 מיליון יורו לפני כשלושה שבועות וחיפשה קבוצה בה הוא יוכל להשתפשף בעונה הקרובה.

* מונצה צירפה את הקשר הצרפתי המבטיח וורן בונדו. השחקן בן ה-18, ששיחק עם נבחרת צרפת עד גיל 19 ביורו לפני כמה שבועות, עזב את נאנסי שירדה לליגה השלישית בצרפת.

* הקיצוני השמאלי מוי גומס עזב את ויאריאל וחתם באוססונה, ששילמה עבורו 1.8 מיליון יורו.

https://twitter.com/Feyenoord/status/1552708094643380226

שמועות

* אחרי ההחתמה הנוצצת של דיבאלה, האם רומא של מוריניו בדרך לעוד חיזוק משמעותי בחוד? באיטליה מדווחים כעת שהקבוצה נמצאת במגעים עם אנדראה בלוטי, חלוץ טורינו ונבחרת איטליה שנחשב לשחקן חופשי.

* ממפיס דפאי כבר הצהיר שהוא לא יעזוב את ברצלונה למרות העומס בחלוצים. אבל באיטליה מדווחים שיובנטוס החלה במגעים עם הקטלאנים להחתמתו של החלוץ ההולנדי בן ה-27.

* ב"גאזטה" מדווחים: מארסיי קרובה להשלים עסקה עם מארסיי לצירופו של אלכסיס סאנצ'ס הצ'יליאני הוותיק.

* אייאקס קרובה מאוד לסכם עם פיזה על צירוף החלוץ לורנצו לוקה, חברו של יונתן כהן להתקפה. אלופת הולנד תצרף אותו בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה, בעסקה שמוערכת בכ-11 מיליון יורו.

* בתקשורת בספרד מדווחים כי מנצ'סטר סיטי שוקלת לוותר על רכישת מארק קוקורייה, זאת בעקבות הסכום שדורשת עליו ברייטון, שעומד על 50 מיליון ליש"ט. האלופה האנגלית תמתין עם רכישת המגן הקטלאני עד הקיץ הבא. מנגד, באנגליה נטען שהפער בין המועדונים עומד על כ-10 מיליון ליש"ט ושסיטי תנסה לצרפו בפעם האחרונה בשבוע הבא, כשגם השחקן נואש לעבור ולוחץ על המועדון לאשר את הצעת הסיטיזנס.

* ב"איבנינג סטנדרד" האנגלי פורסם שריאל מדריד יצרה קשר עם צ'לסי לגבי החלוץ הצעיר ארמנדו ברויה, שבעונה שעברה שיחק כמושאל בסאות'המפטון. צ'לסי שוקלת למכור את האלבני בן ה-20, שבינתיים מתאמן עם הבלוז ומנסה להרשים את תומאס טוכל.

* ב"אס" דיווחו אמש שברצלונה יצרה קשר עם נציגיו של מגן טוטנהאם, סרחיו רגילון, ושהיא תנסה לצרף אותו אם אופציית מרכוס אלונסו תיפול. רגילון בן ה-25 כידוע נולד וגדל במדריד, ושיחק בריאל מגיל 9 עד שעבר לטוטנהאם (כולל השאלות לכמה קבוצות באמצע).

* ראן קרובה לשאול את בלם טוטנהאם, ג'ו רודון. על פי המתווה המסתמן, הקבוצה הצרפתית תוכל לרכוש את הוולשי תמורת כ-20 מיליון יורו בתום העונה.

* אינטר שנחושה לדלל את הסגל ולהקל על התקציב, מצאה פתרון לבעיית ולנטינו לזארו. האוסטרי הבינלאומי שלא נמצא בתכניות, צפוי להיות מושאל לטורינו עד סוף העונה.

* אחרי מכירת ז'ול קונדה לברצלונה, סביליה מחפשת בלם חדש. על פי התקשורת המקומית, מונצ'י הציב בראש הרשימה שלו את תילו קהרר מפריז סן ז'רמן. המחיר של הגרמני אמור לנוע סביב 22 מיליון יורו.