"שחקנים בכירים יעזבו, אומטיטי מועמד": אולימפיאקוס מתכננת מהפכה

play
שחקני אולימפיאקוס | אתר רשמי, אולימפיאקוס
צמד בכורה לפיירו, מכבי חיפה השפילה את אולימפיאקוס עם 0:4 מהדהד 03:52

ביוון נטען כי לא רק המאמן ישלם את מחיר התבוסה למכבי חיפה. בלם ברצלונה על הכוונת, מנולאס מחזיק בהצעת ענק מסעודיה. קאייחה במו"מ מתקדם להחלפת מרטינס, מיצ'ל הוצע

(גודל טקסט)

באולימפיאקוס מתקשים להירגע מההדחה ממוקדמות ליגת האלופות, ובעיקר מהאופן שבו זה קרה. אלופת יוון הגיעה לצמד המפגשים מול מכבי חיפה כמדורגת, ולאחר שסיימה ב-1:1 בישראל, היא הובסה בביתה 4:0 ונשרה בבושת פנים למוקדמות הליגה האירופית, שם תפגוש את סלובן ברטיסלבה הסלובקית.

אמנם עוד לא יצאה הודעה רשמית, אך עושה רושם שפיטורי המאמן פדרו מרטינס זו עובדה מוגמרת. עם זאת, על פי דיווח ב"SDNA" היווני, המאמן לא יהיה היחיד שישלם את מחיר התבוסה וכי "שינויים גדולים בדרך".

מספר שחקנים עומדים לעזוב את המועדון, ולא רק אלה שהיו מחוץ לתכניות של המאמן היוצא. על פי הדיווח, שחקנים שנכללו בסגל למשחקים באירופה וכאלה שגם שיחקו מול מכבי חיפה עלולים לעזוב. במועדון בו חתם אתמול (שישי) דורון ליידנר יש רצון לבצע שינויים בסגל והאדומים מחפשים הצעות על כמה מהשחקנים שלהם, כאשר חלקם כבר קיבלו הודעה מהמועדון לחפש קבוצה חדשה.

דורון ליידנר מצטרף לאולימפיאקוס
מגיע לאולימפיאקוס בעיצומה של תקופה סוערת. ליידנר | אתר רשמי, אתר אולימפיאקוס

שני שחקנים שעתידם לוט בערפל הם צמד היוונים קוסטאס מנולאס וקוסטאס פורטוניס. הבלם שרשם משחק נפל בגומלין מול הירוקים מחזיק בהצעת ענק מאל נאסר הסעודית, בה הוא עשוי שוב לשתף פעולה עם רודי גרסיה, מאמנו לשעבר ברומא. באל נאסר משחקים מספר שחקנים עם עבר עשיר בכדורגל האירופי כמו אנדרסון טאליסקה, דויד אוספינה, ונסן אבובקאר ורמירו פונס מורי.

אם או בלי קשר למנולאס, באולימפיאקוס מחפשים בלם בכיר חדש וב"ספורט" הקטלאני נטען שגיששו אצל בלם ברצלונה, סמואל אומטיטי, שכמובן לא נמצא בתכניות של צ'אבי ומחפש יעד חדש.

פורטוניס בכלל לא היה בתכניות של מרטינס ולא שיחק נגד מכבי חיפה. הוא ממתין לראות מה התכניות של המאמן החדש בנוגע אליו ולאחר מכן עתידו יתבהר.

חאבייר קאייחה מאמן ויאריאל
בדרך ליוון? קאייחה | רויטרס

ומה בנוגע לעמדת המאמן? קרלוס קורבראן שעזב לאחרונה את האדרספילד מליגת המשנה באנגליה עדיין נחשב למועמד מוביל לתפקיד, אך כעת נכנסו למירוץ שני מאמנים ספרדים נוספים.

על פי העיתונאי הספרדי אלברו רומאו, מאמן ויאריאל ואלאבס לשעבר חאבי קאייחה נמצא בשיחות מתקדמות. שם נוסף שהוצע לחזור לקדנציה שנייה במועדון הוא מיצ'ל. שחקנה לשעבר של ריאל מדריד אימן את המועדון היווני בין 2013 ל-2015 והוביל אותו לשלוש אליפויות ולשמינית גמר ליגת האלופות ב-2014.